Chtěli byste pracovat v největším obchodním centru v Praze i celé České republice? Zde najdete pravidelně aktualizovaný seznam volných pracovních míst obchodů, restaurací i služeb obchodního Centra Chodov

MARKS AND SPENCER: Prodavač/ka - brigáda

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na brigádu
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* práci na DPP nebo DPČ
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny
* odměnu 105 Kč/hod
* příjemný pracovní tým a prostředí 
* pravidelná interní školení

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 22.6.2017

MARKS AND SPENCER: Prodavač/ka oddělení potravin, plný úvazek

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný 
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny 
* nástupní mzdu 18 000 Kč, po splnění testu po zaškolení, nejpozději po 3 měsíční zkušební době      20 000 Kč
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí 
* pravidelná interní školení

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 22.6.2017

MARELLA: Asistent/ka prodeje 

Značka Marella je součástí italského holdingu Max Mara Fashion Group. Je určena pro náročnější klientelu, která očekává originální a kvalitní výrobek za dostupnou cenu. Je zastoupena ve všech hlavních světových metropolích a prestižních obchodních domech.
Do nově otevírané prodejny v Centru Chodov s nástupem od 1. 9. 2017 hledáme asistentku prodeje.
Co od Vás očekáváme:
Prezentaci a prodej prvotřídní italské značky MARELLA patřící do skupiny Max Mara Fashion Group
Budování dobrých vztahů se zákazníky
Práci s pokladnou a pokladním systémem
Spoluzodpovědnost za prodejnu a její výsledky
Visual merchandising
Příjem a údržbu zboží, přípravu k prodeji, péči o sklad
Provádění inventarizace zboží, peněžních prostředků, reklamačních řízení
Co požadujeme:
Nadšení pro módu, pozitivní přístup k práci
Výbornou úroveň komunikace, příjemné a reprezentativní vystupování
Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
Časovou flexibilitu (12hodinové směny – dlouhý a krátký týden, práce o víkendech a svátcích)
SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
Výbornou znalost českého jazyka
Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
Zkušenost s prodejem luxusní značky výhodou
Co nabízíme:
Hezké pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
Atraktivní finanční ohodnocení
Firemní uniformy a zaměstnanecké výhody
Lidský přístup
Možnost rychlého profesního růstu
Dlouhodobou spolupráci a stabilní značku
Možnost nástupu od 1. 9. 2017
V případě Vašeho zájmu nám zašlete strukturovaný životopis s aktuální fotografií. Budeme se těšit na Vaše reakce. Kontakt: suchanove@email.cz. Vybrané kandidáty budeme kontaktovat telefonicky.

Datum uveřejnění: 15.6.2017

AHOLD Albert: sympatické kolegy a kolegyně 

• Chcete pracovat ve výjimečné prodejně Albert?
• Rádi byste získali zajímavé finanční ohodnocení?
• Chcete mít peníze na účtu do 15. v měsíci vždy včas?
• Chcete budovat svou kariéru a profesně růst?
• Jste člověk, který se práci nevyhýbá a má radost z toho, když je to za ním vidět?
• Myslíte si, že zákazník je v obchodě vždy na prvním místě?

Rádi byste u nás na Chodově pracovali jako?
• Prodavač/-ka specialista
• Prodavač/-ka obsluhovaného úseku
• Pokladní
• Pekař/-ka
• Řezník/Řeznice

Pokud jste si na tyto otázky odpověděli ANO, budete se v týmu na Chodově cítit skvěle.
Ozvěte se naší kolegyni Pavle: telefon: 606 052 683, e-mail: pavla.rathouska@albert.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

Steilmann: Prodejní asistent(ka) 

Máte rádi módu? Sledujete trendy a novinky v oblasti módy? Buďte inspirací pro naše zákazníky. 
Staňte se součástí týmu, který tvoří odborníci ve svém oboru. 
V současné době hledáme vhodné kandidáty na pozici

Prodejní asistent(ka) pro naši prodejnu v OC Chodov v Praze

Požadujeme
Praxi v prodeji dámské a pánské konfekce 
Vzdělání v oboru výhodou
Aktivní přístup k zákazníkovi a prodeji 
Zájem o módu, přehled o módních trendech a značkách
Vynikající komunikační a prezentační dovednosti 
Ochota učit se nové věci 

Nabízíme
Práci ve stabilní firmě
Odborné zaškolení
Odpovídající finanční ohodnocení 
Zajímavé zaměstnanecké benefity 
Možnost vlastní seberealizace
Možnost profesního růstu 

Životopis a motivační dopis zasílejte na adresu info@steilmann.cz nebo barbora.vacvalova@steilmann.cz pod značkou: PRODEJNA CHODOV

Datum uveřejnění: 1.6.2017

ALDO:brigáda

Hledáš brigádu? My hledáme brigádníka, tak neváhej a pracuj s námi!
Nejnovější módní trendy, dynamický prodejní koncept, originální image kampaň, pozitivní energií nabitý kontakt se zákazníky, příjemné pracovní prostředí, přátelský až rodinný pracovní kolektiv táhnoucí za jeden provaz a flexibilní plánování směn … to vše jsme my, ALDO.
Staň se právě ty novým členem našeho chodovského ALDO týmu.
Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám své CV na email:lucie.karabinosova@outlook.cz
Těšíme se na Tebe.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

SPORTISIMO: Prodavač/ka – servisman

Pro naši prodejnu hledáme vhodného uchazeče na pozici: PRODAVAČ/KA SERVISMAN.
Charakteristika pozice:
•    obsluha zákazníků
•    drobné servisní úkony a montáže
•    doplňování zboží
•    příprava zboží k prodeji
Co očekáváme:
•    SŠ / SOU
•    dobré komunikační schopnosti
•    ochotu spolupracovat
Naše nabídka:
•    motivační systém odměňování
•    vstřícnost při plánování směn
•    možnost kariérního růstu
•    práci v perspektivní a dynamické společnosti
•    jistotu stabilního zaměstnání
•    příjemné pracovní prostředí a kolektiv
•    příspěvek na stravování
•    zaměstnanecké slevy
•    školící rozvojové programy
Je naše nabídka zajímavá?
V případě zájmu o tuto pozici zasílejte své strukturované životopisy na emailovou adresu: prace@sportisimo.cz.
Datum uveřejnění: 1.6.2017

SPORTISIMO: Prodavač/ka – logistik

Pro naši prodejnu hledáme vhodného uchazeče na pozici: PRODAVAČ/KA LOGISTIK.
Charakteristika pozice:
•    pokladní činnost (nebo práce na pokladně)
•    doplňování zboží
•    obsluha zákazníků
•    příprava zboží k prodeji
Co očekáváme:
•    SŠ / SOU
•    dobré komunikační schopnosti
•    ochotu spolupracovat
Naše nabídka:
•    motivační systém odměňování
•    vstřícnost při plánování směn
•    možnost kariérního růstu
•    práci v perspektivní a dynamické společnosti
•    jistotu stabilního zaměstnání
•    příjemné pracovní prostředí a kolektiv
•    příspěvek na stravování
•    zaměstnanecké slevy
•    školící rozvojové programy

Je naše nabídka zajímavá?
V případě zájmu o tuto pozici zasílejte své strukturované životopisy na emailovou adresu: prace@sportisimo.cz.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

HAJJA CAFFÉ: člen teamu

Co Vás čeká a jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Do svého týmu hledáme zodpovědného, loajálního, flexibilního muže či ženu, který s námi bude pracovat v kavárně Hajja Caffé v Praze OC Chodov, bude ctít myšlenku naší kavárny a plně ji reprezentovat. Jedná se o velice příjemnou a reprezentativní práci, za kterou se rozhodně nebudete stydět, právě naopak. Hledáme opravdu jen poctivého a pracovitého člověka, který se chce učit novým věcem a chce být součástí týmu profesionálů ve svém oboru.
Výhodou bude, pokud budete MÍT PRAXI V OBORU.
Praxe v oboru je výhodou, ale není jedinou podmínkou. Samozřejmostí je zdravotní průkaz a čistý tr. rejstřík a komunikace přes mobilní aplikace a sociální sítě - SNAŽÍME SE JÍT SVOU VLASTNÍ CESTOU.
Co vám můžeme nabídnout:
Kavárna Hajja Caffé je zcela ojedinělý koncept české kavárny. Klademe si za cíl kávovou osvětu našich zákazníků, absolutní profesionalitu a poctivý přístup ke své práci. Pro nepracovitého nebo nepoctivého člověka v našem týmu není místo. Svou práci máme rádi a to samé rádi vidíme i u svých zaměstnanců. Práce v Hajja Caffé je velice příjemná, prestižní a zajímavě platově oceněna. Naše kavárna pořádá pravidelné kurzy o kávě, při kterých certifikuje její absolventy vlastním certifikátem, zajímáme se o nejnovější trendy v gastronomii, pravidelně "cestujeme s kávou po světě". Každý měsíc máme jinou kávu, pražíme si svou vlastní směs a obecně se snažíme dělat svou práci dobře, poctivě a kvalitně. K vidění na You Tube je i naše promovideo. Velice aktivně působíme na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Podmínky výběrového řízení:
První podmínkou je zaslat profesní životopis, aktuálnífotografii a motivační dopis (proč právě Vás bychom měli do našeho týmu vybrat).
KDO TYTO PODMÍNKY NESPLNÍ, NEBUDEME K TOMUTO ŽADATELI VŮBEC REAGOVAT.
CO BUDE NÁSLEDOVAT, POKUD SI VÁS VYBEREME:
- OSOBNÍ POHOVOR
- POTÉ SI VÁS VYZKOUŠÍME PŘÍMO V PROVOZU
- A JESTLIŽE USPĚJETE, BUDETE SOUČÁSTÍ NAŠEHO TÝMU, O KTERÝ VELICE PEČUJEME  :-)
Své životopisy zasílejte na simona@hajjacaffe.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

HILFIGER DENIM: PRODEJNÍ ASISTENT/KA

Zajímáte se o módu, učit se nové věci Vám nevadí, máte příjemné a komunikativní vystupování? Pak hledáme právě Vás! Na naši kamennou prodejnu s novou kolekcí Hilfiger Denim přijmeme novou kolegyni/kolegu na HPP. Životopisy zasílejte na email lucie.jezova@neltex.cz.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

ALDO: brigádník

Hledáš brigádu? My hledáme brigádníka, tak neváhej a pracuj s námi!
Nejnovější módní trendy, dynamický prodejní koncept, originální image kampaň, pozitivní energií nabitý kontakt se zákazníky, příjemné pracovní prostředí, přátelský až rodinný pracovní kolektiv táhnoucí za jeden provaz a flexibilní plánování směn … to vše jsme my, ALDO.
Staň se právě ty novým členem našeho chodovského ALDO týmu.
Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám své CV na email:lucie.karabinosova@outlook.cz
Těšíme se na Tebe.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PROFIMED: asistentka prodeje

Společnost PROFIMED, specialista v péči o zuby a tělo, hledá pro svou pobočku šikovnou a usměvavou asistentku prodeje.

Požadujeme:
-prodejní talent
-klademe důraz na vysokou úroveň komunikace a profesionální přístup k zákazníkům
-stabilitu v pracovním poměru
-uživatelská znalost PC

Nabízíme:
-práci na HPP (dlouhý/krátký týden), kde se můžete seberealizovat a pomáhat zákazníkům
-poskytujeme odborné vedení a zaškolení
-zázemí úspěšné české společnosti
-dobré mzdové ohodnocení
-zajímavou práci v krásném prostředí designového obchodu
-Nástup dle dohody

V případě zájmu zašlete prosím strukturovaný životopis s fotografií na e-mail kariera@profimed.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PAUL: Prodavač/ka - Shop Assistant v pekařství

Co tě u nás čeká?
Budeš u nás připravovat skvělé jídlo a za pokladnou obdarovávat naše zákazníky milým úsměvem :-)
A pokud hledáš jen brigádu, tak tahle bude ta pravá, protože Ti vlastní plánování svých směn umožní skloubit studium, koníčky, rodinu či další povinnosti.

Co Ti nabízíme?
Motivační finanční ohodnocení(20.000-22.000Kč) + měsíční odměny
Po 2 měsících zvýšení mzdy až o 1000Kč
Profesní růst- pozice školitel, vedoucí směny
Příspěvek na údržbu pracovního oděvu
Zvýhodněné stravování
Práci na hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek/brigádu(od 90Kč/h)
Plánování vlastních směn na základě Vašich požadavků
Fajn práci u zaměstnavatele, který s tebou počítáte dlouhodobě
Skvělou partu lidí
Spravedlivého šéfa nebo šéfovou :-)

Jaké předpoklady by si měl splňovat?
Zájem o gastronomii
Nadšení a úsměv na tváři, ale i spolehlivost

Oslovila Tě naše nabídka?

Pak nám odpovědí na tento inzerát pošli svůj životopis na e-mail: info@paul-cz.com
Na základě došlých životopisů pozveme vybrané uchazeče k osobnímu jednání.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

iSETOS:prodejce

Prodejce Apple Premium Reseller - hlavní pracovní poměr Máš vztah k elektronice? Jsi komunikativní, empatický a rozdat pár úsměvů navíc je pro tebe přirozené? Prodej je pro tebe hrou a zároveň zábavou? Máš rád skvělé produkty a služba lidem ti je blízká? Pak čti dál, protože máme práci přesně pro tebe.
 
Jsme iSETOS, Apple Premium Reseller. Co to znamená? Na našich prodejnách najdeš vždy nejnovější Apple produkty a služby a také profesionální personál, který dokáže prodávat a zároveň pomáhat zákazníkům využívat tyto produkty naplno. Říkáme tomu Life-Hacking. Věříme tomu, že s Applem lidi mohou žít jednodušší život. A my je to učíme. Stavíme na hlubokých technických znalostech a vášni k Applu. Aktuálně hledáme další kolegy na pozici prodejců do jedné z našich značkových prodejem.
 
POZICE PRODEJCE JE PRO NÁS KLÍČOVÁ, PROTOŽE ZÁŽITEK NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ ZAČÍNÁ NA PRODEJNĚ A PRODEJCE V NĚM HRAJE KLÍČOVOU ROLI.
 
JAKÉ ROLE BUDEŠ ZASTÁVAT?
 

- PRODEJCE, NE PODEJCE - Prodáváme řešení, nepodáváme jenom produkty z regálu. Proto se budeš hodně doptávat a zjišťovat.
- SPOJOVATEL - Budeš spojovat lidi dobře mířenými radami.
- (LIFE)HACKER - Budeš se vzdělávat a chodit na Apple školení, kde tě naučíme, jak s produkty “hackovat” lidem život. Ty to pak budeš předávat našim zákazníkům.
- ADMINISTRATIVNÍ SÍLA - Budeš pracovat s pokladním systémem a komunikovat s centrálou a produktovým manažerem. Ale nemusíš se bát, administrativou nebudeš trávit moc času. Chce to akorát trochu pečlivosti.
- SKLADNÍK - Budeš jako první rozbalovat nové produkty Applu v ČR, ale také si povedeš skladové hospodářství.
- SERVISÁK - Budeš lidem pomáhat resuscitovat iPhony nebo Macy. Někdy bude stačit klasika -  vypnout a zapnout. A někdy budete muset v týmu rozlousknout složitější technický oříšek. A když to nepůjde, tak se naučíš řešit reklamace.
- POMOCNÍK - Práce pro Apple je o pomoci zákazníkům. Budeš pomáhat zákazníkům objevit nové aplikace a lepit fólie.
- POJIŠŤOVÁK - Nemusíš se bát žádného “OFAUBÉ”. Budeš nabízet a vysvětlovat zákazníkům možnosti pojištění produktů, aby nebyli tolik smutní, když jim to náhodou spadne na zem.
- ŠKOLITEL - Budeš zákazníkům nastavovat Macy. Zároveň povedeš placené Face2Face školení, kde budeš pomáhat zákazníkům se rychleji adaptovat na Apple a otevírat jim nové možnosti, jak využívat produkty v práci a volném čase.  
- NOSITEL DOBRÉ NÁLADY - Apple je o radosti. Hledáme zdravé optimisty, kteří budou zlepšovat den zákazníkům a taky kolegům.
- HASIČ - Budeš určitě hasit nějaké problémy.
- POLICAJT - Budeš hlídat produkty před lidmi, kteří si je nechtějí ani prohlédnout ani koupit.
- HRÁČ - tím nemyslíme automaty, ty můžeš hrát za svý. Ale každý 3 měsíce soutěžíme mezi prodejci o nové produkty.
 
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
 
- DOBRÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI - Komunikace je základní dovedností každého obchodníka.
- ZÁJEM O PRODEJ.  
- NÁKLONNOST K LIFE-HACKINGU.
- OPTIMISMUS - Nesmíš být kyselá okurka.
- ODPOVĚDNOST A PEČLIVOST.
- ZÁJEM VZDĚLÁVAT SE - Produktové znalosti a osobní rozvoj.
- ANGLIČTINA NA KOMUNIKAČNÍ ÚROVNI.

NICE TO HAVE
 
Pokud jsi uživatelem značky Apple, budeme rádi a na začátku ti to pomůže. Pokud ne, nezoufej, vše tě naučíme na školeních nebo v praxi. Stejně tak se do začátku bude hodit předchozí zkušenost s prodejem. No a pokud už jsi někdy prodával přímo elektroniku, budeš u nás jako ryba ve vodě.
 
VYPADÁ TO NÁROČNĚ, TAK PROČ K NÁM JÍT?
 
Budeš mít produkty Apple hned po jejich vydání a budeš s nimi pracovat.
Budeš v pracovat přátelském a spolupracujícím kolektivu - 3 pobočky, bez byrokracie,otevřená firma. To znamená, že prodejce má svůj hlas ve firmě. Může spoluvytvářet ekosystém prodejny a ovlivňovat prostředí.
Dostaneš fér peníze (nadstandardní) - Práce našich prodejců si ceníme a umíme ji náležitě odměňovat.
Budeš pracovat v cool prodejně - Skvěle vybavené a krásné prodejny na 3 klíčových místech v ČR. Smíchov, Chodov a Hradec Králové.
Tvoji nadřízení pro tebe nebudou žádným strašákem - Budete se každý měsíc vídat na Vision Days, kde se budete otevřeně bavit o tom, co funguje a co je potřeba zlepšit.
Dostaneš pravidelná vzdělávání a kurzy přímo od Apple - Apple má unikátní produktová a komunikační školení. Budeš chodit na školení i se vzdělávat online.
Můžeš se připojit k našim společným aktivitám i mimo práci - Jezdíme každý rok na vodu. Jezdíme spolu do zahraničí na fotbal. Chodíme na pobočce na pivko. Vzděláváme se.
Více o práci a životu v iSETOS zjistíš na http://www.cocuma.cz/company/isetos/
 
Jak dát o sobě vědět? Pošli nám životopis s přiloženou fotografii a samozřejmě i motivační dopis na e-mail prace@setos.cz, předmět e-mailu Prodejce Apple Premium Reseller.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

HOGL: prodavačku/prodavače

Pro naší prodejnu Högl centrum chodov, Praha hledáme k nástupu od okamžitě: prodavačku/prodavače na plný úvazek a částečný úvazek

požadujeme zejména tyto vlastnosti:
- radost z prodávání
- vstřícné jednání a vystupování s ohledem na zákazníka
- časová flexibilita
- schopnost týmové práce
- zájem o módu, zejména o dámskou obuv
- ochota učit se novým věcem
- znalost angličtiny

nabízíme:
- práci v příjemném prostředí a malém kolektivu
- pravidelná školení
- procenta z prodeje
- zaměstnanecké výhody

vaše životopisy posílejte na : hana.krckova@hoegl.com tel . +420 224 241 609

Datum uveřejnění: 1.6.2017

HOGL: Store Manager and a Deputy Store Manager

The Austrian quality shoe brand HÖGL is successfully expanding worldwide and is looking for a Store Manager and a Deputy Store Manager for its store in Centrum Chodov, Praha to start immediately.

RESPONSIBILITIES:
ƒƒ- Managing the sales team
ƒƒ- Professional, active customer contact and long-term customer retention
ƒƒ- Attractive brand and product presentation
ƒƒ- Personnel planning and training
ƒƒ- Merchandise management, analysis of key performance indicators

REQUIREMENTS:
ƒ-ƒ Several years’ sales experience in the shoe or textiles trade, excellent customer service
ƒƒ- Management experience in the position of store management
ƒƒ- Strong communication skills, team spirit and a passion for fashion
ƒƒ- Foreign language skills (especially English) to deal with international customers would be advantageous
ƒƒ- Commercial education qualification

The commitment of our employees contributes considerably to the success of the HÖGL quality brand. We look forward to getting to know you!
Please send your documents (in German or English language) preferably by e-mail to Ms Kathrin Grillneder, HÖGL shoe fashion GmbH, Joseph-Lorenz-Straße 1, A-4775 Taufkirchen/Pram, personal@hoegl.com, phone +43/7719/8811-163

Datum uveřejnění: 1.6.2017

Bombay Express: obsluha

Pro pobočku Bombay Express Chodov hledáme usměvavé a milé lidi na hlavní pracovní poměr. Střídání krátký-dlouhý týden, spolehnout se lze na 18 000 Kč čisté mzdy každý měsíc. Studenti formou brigády získávají 100 Kč na hodinu.Čeho si naši zaměstnanci cení?

– zázemí oblíbené restaurační společnosti
– 50% sleva na stravování a pití v restauraci
– perfektní dostupnost na MHD (stanice metra Flora)
– přátelský kolektiv

Bez čeho to tak úplně nejde?
– ukončené SŠ vzdělaní (platí pro HPP)
– trestní bezúhonnost
– spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
– zájem mít stabilní práci
– u brigádníků minimální úvazek 15h/týden

Jak nám dát vědět? Ozvěte se na chodov@bombayexpress.cz Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 1.6.2017

RITUALS: asistent/ka na HPP

Požadujeme
- praxi v maloobchodním prodeji – zkušenost s prodejem kosmetiky výhodou
- zájem o rozvoj prodejních dovedností, komunikativnost a příjemný zevnějšek
- flexibilitu a samostatnost
-dlouhodobou spolupráci
- čistý trestní rejstřík
- nástup ihned

Nabízíme
-HPP
- zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou přímo závislou na prodejních výsledcích
- práci ve směnách - dlouhý/krátký týden
- zázemí stabilní značky
- individuální přístup
- firemní benefity (slevy, stravenky)

Vaše životopisy zasílejte na email: hejclova@rituals.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

TRUSSARDI JEANS: ASISTENTKA PRODEJE NA PLNÝ ÚVAZEK

Pro butik Trussardi jeans přijmeme do našeho týmu asistentku prodeje na plný úvazek, nástup možný ihned.

Požadavky:
- orientace na zákazníka
- flexibilita
- spolehlivost
- zájem o módu
- reprezentativní vzhled

Nabízíme:
- příjemné prostředí malého kolektivu
- fixní plat, osobní ohodnocení a bonusy, stravenky
- zaměstnaneckou slevu
- uniformu

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis s fotografií na email: kamarytovad@centrum.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

VERSACE JEANS: ASISTENTKA PRODEJE NA PLNÝ ÚVAZEK

Pro butik Vesrace Jeans přijmeme do našeho týmu asistentku prodeje na plný úvazek, nástup možný ihned.

Požadavky:
- orientace na zákazníka
- flexibilita
- spolehlivost
- zájem o módu

- ruský/anglický jazyk výhodou
- reprezentativní vzhled

Nabízíme:
- příjemné prostředí malého kolektivu
- fixní plat, osobní ohodnocení a bonusy, stravenky
- zaměstnaneckou slevu
- uniformu

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis s fotografií na email: kamarytovad@centrum.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

NANU-NANA: prodavačky a prodavače na HPP

Nabízíme Vám: 
Napínavou a různorodou činnost v prodeji s možností uplatnění vlastních nápadů. Vaší náplní práce bude prezentace zboží a práce na pokladně. 

Váš profil: 
Praxe a zkušenosti v maloobchodě
Připravenost k FLEXIBILNÍMU pracovnímu nasazení na ranní i odpolední směny.
Radost z kontaktu s lidmi v odvětví služeb

Proč se Vaše nasazení vyplatí: 
Nabízíme Vám jisté zaměstnání, přátelské kolegy, zdravou míru samostatnosti a zodpovědnosti a možnost rozvoje Vaší kariéry v mezinárodním podniku. 

Vzbudili jsme Váš zájem? 
Pak prosím předejte Váš profesní životopis vedoucí naší prodejny nebo jej zašlete emailem na adresu kamila.srp@nanu-nana.de. 

Datum uveřejnění: 1.6.2017

NIKE: Asistent/ka prodeje

Pro naši prodejnu hledáme uchazeče/ku na pozici ASISTENT/KA PRODEJE (HPP).

Požadujeme
Příjemné vystupování a pozitivní vztah k prodeji
Časovou flexibilitu (práce i o víkendu), ochotu učit se novým věcem
Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení
Anglický jazyk
Zájem o sport

Nabízíme
Zajímavé finanční ohodnocení
Být součástí světové jedničky na poli sportovního oblečení a vybavení
Odborná produktová a dovedostní školení
Zaměstnanecké benefity

Své životopisy můžete zanechat na pokladně, případně zaslat na email: Nike.Chodov@trimeragroup.com

Datum uveřejnění: 1.6.2017

VITALAND: asistent/ka

Sportovně aktivní zájemce na pozici asistent/ka nástup ihned.
Hledáme k obsazení 3 pozice na třech pobočkách.

Kontakt : životopis zasílejte 1050@vitaland.cz nebo osobně na OC Chodov Vitaland.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PETCENTER: asistent prodeje

Jsi nadšenec do zvířat? Pojď prodávat k nám do PetCenter. Čti více…

Martin k nám nastoupil na pozici Asistenta prodeje. Martina práce baví, dobře komunikuje, my jsme mu zase pomohli poznat naše produkty a zdokonalit prodejní dovednosti. Po krátkém čase zastával pozici Zástupce vedoucího prodejny. Dosahoval výborných výsledků, a proto jsme ho velice rádi po roce posunuli na pozici Vedoucího prodejny.
Co Martinovi pomohlo tak rychle se vypracovat? „Určitě to byl kolektiv, pomoc kolegů a podpora od firmy. Když jsem nastoupil, tak jsem v podstatě vůbec netušil nic o našem sortimentu a během dvou měsíců jsem se posunul na pozici zástupce! Dostal jsem příležitost a důvěru a to mě motivovalo natolik, že jsem si řekl, že půjdu ještě dál a povedlo se.“
Nyní hledáme stejné nadšence, kteří využijí příležitost vypracovat se tak rychle, jak budou schopni.

Co bude pro začátek náplní Vaší práce?
Povídání se zákazníkem a odborné poradenství. O čem? No přeci oblíbené téma – vše, co se týká domácích mazlíčků.
Práce s pokladnou – spokojený zákazník nakoupí, o tom nám přeci jde.
Dále se to neobejde bez udržování čistoty na prodejně a doplňování zboží, všichni přeci máme rádi pořádek a čisté prostředí, že?
No a samozřejmě také samostatná péče o zvířecí kolektiv, která zahrnuje i mazlení.
Proč u nás budete rádi?
Vaši kolegové jsou nadšenci se stejným zájmem – týmovost je u nás na prvním místě.
Dáváme Vám maximální podporu, na začátku Vás důkladně zaškolíme.
Nemusíte se bát o dobrou práci – jsme stabilní rozvíjející se společnost, kde s Vámi zacházíme jako s člověkem.
Podporujeme Váš karierní růst – s tím souvisí i Váš výdělek.
Vaše znalosti v oboru se zvyšují díky Vašemu zájmu i odborným kurzům.
Užíváte si zaměstnanecké benefity – slevy na produkty, stravenky, finanční bonusy, motivační soutěže.
A hlavně: pracujete v oboru, který je srdeční záležitostí Vás i našich zákazníků.
Co byste měli mít nebo umět?
Vše Vás naučíme. Jediné, co potřebujete, je CHTÍT.
Vstřícný přístup k zákazníkům, zájem o zvířátka a chovatelství.
Spolehlivost, zodpovědnost atd. bereme jako samozřejmost – to má přeci každý, koho práce baví.
Nástup je možný ihned/dohodou.

V případě zájmu posílejte životopisy na email kariera@petcenter.cz nebo volejte na 724 715 263

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PEEK & CLOPPENBURG: assistant department manager – sales

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: ASSISTANT DEPARTMENT MANAGER - SALES

YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR
* Supporting Department Manager in leading the department and training junior staff
* Cooperating with Department Manager in order to achieve set department targets
* Regular merchandise analysis using IT merchandise management system
* Updating the department to improve its sales and presenting merchandise according to visual merchandising guidelines
* Friendly and professional customer service skills

WE ARE LOOKING FOR
* Successful completion of business management course
* Experience in a leadership position, ideally in the textile, FMCG or services sector
* Enthusiasm for fashion and lifestyle
* Strong customer- and service-orientation
* High level of commitment and initiative, and hands-on approach
* Organisational skills and ability to work independently
* Very good English or German language skills

We offer you a diverse, challenging position in a dynamic environment with constantly changing challenges which will give you the opportunity to improve your managerial skills on a continuous basis. You can look forward to an intensive training consisting of theory and practice phases.

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PEEK & CLOPPENBURG: department manager main cash administration

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: DEPARTMENT MANAGER MAIN CASH ADMINISTRATION

YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE
* Being the head of department, with direct personal responsibility for your team
* Responsibility for cash levels and their auditing
* Responsibility for cash accounting including handling and entering daily proceeds
* Ensuring proper checkout procedures and working at the cash desk, if necessary
* Providing administrative support to management
* Managing customer complaints
* Taking and coordinating incoming calls

WE ARE LOOKING FOR
* Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating with an A-level certificate from a university and proven practical knowledge, experience in the retail and/or service industry will be considered an asset
* Several years of management experience
* Excellent knowledge of the German language
* General business sense and numerical comprehension
* Strong customer- and service-orientation as well as strong organisational skills
* High level of commitment, initiative and hands-on approach

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PEEK & CLOPPENBURG: department manager in-store logistics

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: DEPARTMENT MANAGER IN-STORE LOGISTICS

YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE
* Being the head of department, with direct personal responsibility for your team
* Processing incoming products and ensuring a smooth flow of goods to the sales departments
* Leading and carrying out the annual inventory
* Organising storage and transportation of goods, including handling the orders and invoices
* Supporting the sales departments in sales reductions and re-sorting sales items/labels as per the company direction
* Processing customer returns and special customer orders

WE ARE LOOKING FOR
* Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating with an A-level certificate from a university and proven practical knowledge, experience in logistics and/or retail industry will be considered an asset
* Several years of management experience
* Excellent knowledge of German and/or English language
* Confident in dealing with specialist IT programs
* Great attention to detail and organisational skills
* High level of commitment, initiative and hands-on approach

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PEEK & CLOPPENBURG: department manager – sales

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: DEPARTMENT MANAGER - SALES

YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR
* Leading your own department and improving its sales
* Motivating your team and training its junior staff
* Conducting regular merchandise analysis and optimising sales floor by implementing visual merchandising guidelines
* Liaising and cooperating with purchasing department in order to improve merchandise selection
* Ensuring friendly and professional customer service throughout your department

WE ARE LOOKING FOR
* Several years of leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector
* Successful completion of business management course and enthusiasm for fashion and lifestyle
* Strong customer- and service-orientation
* High level of commitment and initiative and hands-on approach
* Analytical and organisational skills
* Very good English or German language skills

We offer you a diverse, challenging position in a dynamic environment with constantly changing challenges. You can look forward to an intensive training consisting of theory and practice phases.

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz
Datum uveřejnění: 1.6.2017

PEEK & CLOPPENBURG: visual merchandiser

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: VISUAL MERCHANDISER

YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE
* Responsibility for the appearance of the store in terms of decoration, signage and lighting
* Design of shop windows and interior decoration of the store, in line with central concept protocols
* Implementation of sales-promotion measures within visual merchandising
* Responsible for budgeting, ordering and maintenance of materials
* Close collaboration with Sales and the Visual Operations main office

WE ARE LOOKING FOR
* Possessing a professional qualification in Visual Merchandising and proven practical experience in the area of decoration and Visual Merchandising
* Excellent knowledge of German and/or English language
* Enthusiasm and a feel for fashion and trends
* Strong customer- and service-orientation
* High level of commitment, initiative and a hands-on approach

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

GEOX: Asistenta/ku prodeje

Co Vás čeká:
- Profesionální zákaznický servis, prodej
- Práce s pokladnou a pokladním systémem
- Spoluzodpovědnost za prodejnu a za její výsledky
- Visual merchandising
- Udržování prodejny a skladu v čistotě
- Sledování statistik a indexu KPI´s

Čím nás zaujmete:
- Vstřícným a pro-aktivním přístupem k zákazníkům
- Reprezentativním a příjemným vystupováním
- Snahou o přenesení firemní strategie do praxe
- Zodpovědným a samostatným přístupem ke svěřeným úkolům
- Časovou flexibilitou (práce o víkendech a svátcích), otevřeností a kreativitou
- Nadšením a zájmem o módu a práci v obchodě
- Základní znalostí anglického a ruského jazyka (výhodou)

Co pro Vás máme my:
- Kvalitní ohodnocení a motivační odměňovací systém, provize z prodeje
- Firemní benefity, benefity partnerských firem z oblasti luxusního zboží
- Zázemí silného investora a možnost být součástí týmu profesionálů, kteří Vás budou denně inspirovat
- Příjemné pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
- Prostor pro profesní růst (školení v oblasti prodeje, merchandisingu, stylingu, aj.)

V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis. Budeme se těšit na Vaše reakce.
Kontak: mynarova.alena@gmail.com .

Datum uveřejnění: 1.6.2017

NUTREND store: asistent prodeje

Pro fungující prodejnu NUTREND store v obchodním centru CHODOV Praha hledáme uchazeče/ky na pozici asistent prodeje značkové prodejny (na celý úvazek).
Požadujeme:
-    úplné střední odborné vzdělání
-    dobrá znalost práce na PC (Windows, Excel, Word, Outlook atd.)
-    ochotu vzdělávat se v oboru
-    velmi dobré komunikační schopnosti
-    příjemné vystupování
-    umění jednat s lidmi
-    spolehlivost a zodpovědnost
-    trestní bezúhonnost
-    časovou flexibilitu
-    samostatnost
-    znalost AJ výhodou
-    praxe v prodeji nebo ve fitness centru výhodou
-    základní znalost sportovních doplňků a výživy výhodou
Hlavní náplň práce:
-    příprava zboží k prodeji
-    poskytování odborných informací o zboží zákazníkům
-    prodej zboží zákazníkům
-    udržování pořádku na prodejně
-    práce s pokladnou, odpovědnost za zboží na prodejně
-    řešení reklamací
Nabízíme:
-    práci v moderní a dynamické společnosti s dlouhou historií
-    zaměstnanecké benefity
Nástup:
Březen 2017
Místo výkonu práce:
NUTREND store, CHODOV Praha

Pokud Vás nabídka zaujala, přineste svůj strukturovaný životopis s fotografií do prodejny NUTREND store CHODOV Praha nebo zašlete na emailovou adresu: chodov@nutrendstores.cz. Písemně budou vyrozuměni pouze uchazeči, kteří budou zváni na ústní pohovor.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

Tally Weijl: fashion advisor

Tally Weijl hledá módního nadšence pro pracovní pozici - FASHION ADVISOR / Módní poradkyně / poradce.

Tato práce je pro Tebe vhodná pokud:
- Tě zajímá móda a máš smysl pro styl,
- rád/a pracuješ s lidmi,
- jsi komunikativní a s optimistickým přístupem,
- jsi orientován/a na úspěch a výsledky.

Co nabízíme my?
- Flexibilní pracovní dobu,
- profesionální školení,
- stabilního zaměstnavatele i pracovní smlouvu,
- možnost karierního růstu,
- zaměstnanecké slevy na naše produkty,
- finanční příspěvek na pracovní uniformu.

Neváhej a pošli nám svůj životopis na adresu: HR-CZ-SK@tally-weijl.com .

Datum uveřejnění: 1.6.2017

ALO diamonds: Odborný prodejce

Přidejte se k nám a splňte si svůj sen!
Tento inzerát je pro ty, kteří mají sen stát se členem skvělého týmu ALO diamonds. Být Sales Professional totiž v naší filozofii znamená, mít možnost prodávat ty nejkrásnější šperky, a hlavně prožívat s našimi klienty ty nejkrásnější okamžiky v jejich životě.

Co od Vás budeme požadovat:
• Úsměv a pozitivní přístup nejen ke klientům, ale taktéž při práci v týmu
• Obchodní a komunikační schopnosti na vysoké úrovni jsou samozřejmostí
• Vyzrálost v přístupu k práci a zodpovědnost za výsledky
• Časovou flexibilitu
• Ochotu učit se a pravidelně se vzdělávat
• Praxe a zkušenosti v oblasti prodeje luxusního produktu (šperků) – výhodou
• Nejdůležitější jsou zkušenosti v oblasti klientského a zákaznického servisu, prodeje
• Komunikativní znalost cizího jazyka - výhodou
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Reference od předchozího zaměstnavatele a výpis z rejstříku trestů
• A na konec to nejdůležitější - náš tým si zakládá na loajalitě a důvěře

Určitě Vás taky zajímá, co nabízíme my:
• Možnost vzdělávaní se v rámci světa šperků a klientského servisu
• Velmi motivující platové podmínky
• Propracovaný systém školení a vzdělávání v oblasti prodeje
• ALO diamonds je dynamickou, rychle se rozvíjející společností
• Možnost kariérního růstu
• Zaměstnanecké benefity a elegantní uniformu
• Zaměstnaní na HPP

Pokud cítíte, že je to nabídka právě pro Vás, neváhejte nás kontaktovat zasláním Vašeho CV a Vaší fotografie na email:  manager.chodovP4@alo.cz
Moc se na vás těšíme.

Datum uveřejnění: 1.6.2017