Chtěli byste pracovat v největším obchodním centru v Praze i celé České republice? Zde najdete pravidelně aktualizovaný seznam volných pracovních míst obchodů, restaurací i služeb obchodního Centra Chodov

ALDO shoes & accessories: asistent/ka prodeje

Asistent/ka prodeje (plný úvazek - 40h/ týden)
Nejnovější módní trendy, dynamický prodejní koncept, originální image kampaň, pozitivní energií nabitý kontakt se zákazníky, příjemné pracovní prostředí, přátelský až rodinný pracovní kolektiv táhnoucí za jeden provaz, flexibilní plánování směn a možnost kariérního růstu… to vše jsme my, ALDO. 
Staň se právě ty novým členem našeho ALDO týmu. 

Místo výkonu práce: Centrum Chodov Praha

Mzdové podmínky až 22.000 Kč.
        + 100% příplatek za práci ve svátek
        + 50% sleva na Aldo produkty v rámci všech našich prodejen v ČR a SR
        + 1x za sezónu firemní Aldo boty a doplněk zdarma 
        + 1x za sezónu firemní oblečení dle vlastního výběru

Pokud Tě naše nabídka zaujala, neváhej nám poslat své CV. 

Těšíme se na Tebe. 

Kontaktní údaje: Lucie Karabinošová (vedoucí prodejny), e-mail: lucie.karabinosova@outlook.cz

Datum uveřejnění: 16.10.2017

Cropp: Prodavače/Prodavačky

Chceš pracovat ve stylové prodejně, s cool oblečením a pohodovým pracovním týmem a šéfem?
Přidej se do našeho týmu Cropp! Právě hledáme Prodavače/Prodavačky.

Co Tě u nás čeká?
·         komunikace se zákazníky
·         prodej
·         starost o úklid prodejny
·         práce na pokladně

Co ti můžeme nabídnout?
·         pravidelné měsíční bonusy
·         sleva na oblečení
·         kartu Multisport
·         rychlý profesní růst
·         pravidelná školení
·         firemní akce
·         zaškolení

V případě zájmu pošli svůj životopis na email zamestnani@lppsa.com a do předmětu uveď Cropp OC Chodov.

Datum uveřejnění: 13.10.2017

House: Prodavače/Prodavačky

Krásné oblečení, pohodová atmosféra, kamarádský pracovní tým a šéf, který Tě vždy podrží a vše naučí? Tak přesně taková je práce v House.
Přidej se do našeho týmu - právě hledáme Prodavače/Prodavačky.

Co Tě u nás čeká?
·         komunikace se zákazníky
·         prodej
·         starost o úklid prodejny
·         práce na pokladně
 
Co ti můžeme nabídnout?
·         pravidelné měsíční bonusy
·         sleva na oblečení
·         kartu Multisport
·         rychlý profesní růst
·         pravidelná školení
·         firemní akce
·         zaškolení

V případě zájmu pošli svůj životopis na email zamestnani@lppsa.com a do předmětu uveď House OC Chodov.

Datum uveřejnění: 13.10.2017

Mohito: Prodavače/Prodavačky

Milujete krásnou dámskou módu Mohito, líbí se Vám jaké oblečení prodáváme? Chcete mít přehled o nejnovějších trendech této značky a mít slevu na oblečení?

Přidejte se do našeho týmu - právě hledáme Prodavače/Prodavačky.

Co Vás u nás čeká?
·         komunikace se zákazníky
·         prodej
·         starost o úklid prodejny
·         práce na pokladně

Co Vám můžeme nabídnout?
·         pravidelné měsíční bonusy
·         sleva na oblečení
·         kartu Multisport
·         rychlý profesní růst
·         pravidelná školení
·         firemní akce
·         zaškolení

V případě zájmu pošlete svůj životopis na email zamestnani@lppsa.com a do předmětu uveď Mohito OC Chodov.

Datum uveřejnění: 13.10.2017

Sinsay: Prodavače/Prodavačky

Baví Tě značka Sinsay? Chceš mít na dosah všechno stylové oblečení a doplňky, které prodáváme? Máš rád/a kontakt s lidmi?

Přidejte se do našeho týmu - právě hledáme Prodavače/Prodavačky.

Co Tě u nás čeká?
·         komunikace se zákazníky
·         prodej
·         starost o úklid prodejny
·         práce na pokladně

Co Ti můžeme nabídnout?
·         pravidelné měsíční bonusy
·         sleva na oblečení
·         kartu Multisport
·         rychlý profesní růst
·         pravidelná školení
·         firemní akce
·         zaškolení
 
V případě zájmu pošlete svůj životopis na email zamestnani@lppsa.com a do předmětu uveď Sinsay OC Chodov.

Datum uveřejnění: 13.10.2017

RETRO JEANS: volné pozice

HLEDÁME NOVÉ KOLEGY A KOLEGYNĚ! Otevíráme novou prodejnu Retro Jeans v Centru Chodov a hledáme nové kolegy!
Aktuálně jsou volné tyto pozice:
- vedoucí pobočky
- zástupce vedoucí pobočky
- asistentka prodeje

Pokud miluješ módu, oblečení, doplňky a lidi, pošli svůj životopis na eva.mihalikova@retrojeans.cz!

Datum uveřejnění: 19.9.2017

MARKS AND SPENCER: Prodavač/ka Koordinátor

Pro naši prodejnu v přijmeme uchazeče, které baví prodej, komunikace se zákazníky a jsou schopní koordinovat práci ve svěřeném úseku. Důležitou součástí práce je kromě prodeje a zákaznického servisu zadávání a kontrola úkolů ve svěřeném oddělení, kontrola zazboženosti prodejny, provádění cenové kontroly a starost o vzhled prodejny.
Co od Vás požadujeme:

* zkušenosti s prodejem a fungováním prodejny
* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* dobré organizační schopnosti
* zodpovědnost, spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny
* mzdu 22 000 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí 
* pravidelná interní školení
* nástup ihned nebo dohodou dle potřeb uchazeče

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

 
Datum uveřejnění: 15.9.2017

MARKS AND SPENCER: Prodavač/ka oddělení potravin, zkrácený úvazek – 30h/týden

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na zkrácený úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny 
* nástupní mzdu 13 000 Kč hrubého, po splnění testu po zaškolení, nejpozději po 3 měsíční zkušební době 15 000 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí 
* pravidelná interní školení

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

 
Datum uveřejnění: 15.9.2017
 

PINK WOMAN: Prodejní Asistenty/tky

Pojďte do toho s námi! 
ACTION Operations Czech, člen ACTION MANAGEMENT GROUP, inspirující nadnárodní módní skupina z více než 8 zemí, přichází do České republiky s první prodejnou v Praze v CENTRU CHODOV.
Značka PINK WOMAN je inspirativní mezinárodní značkou, která reprezentuje věčné mládí, ženu, která chce zůstat navždy mladá! 
PINK WOMAN hledá Prodejní Asistenty/tky na plný a částečný úvazek.
Prodejní Asistenti/tky módní značky PINK WOMAN jsou jednou z nejdůležitějších pozic a zároveň skvělým způsobem, jak u nás zahájit a rozvíjet svou kariéru. 
Odpovědnosti
Vynikající zákaznický servis s cílem zvýšení prodeje, budování důvěry se zákazníky
Příjem, doplňování, uspořádání a řádná prezentace zboží a obchodu
Dodržování firemních provozních standardů a postupů
Dosahování kvality a kvantitativních cílů obchodu
Požadovaná kvalifikace
Zkušenosti z oblasti oboru oblečení, obuvi, doplňků nebo obsluhy zákazníků
Profesní chování, týmový duch, organizační a komunikační schopnosti
Příjemná, dynamická osobnost s cílem dosáhnout firemních cílů
Nabízíme
Vynikající pracovní podmínky v příjemném prostředí
Nepřetržité vzdělávání a školení
Rozvíjení schopností v dynamické a rostoucí společnosti nově v ČR

Dejte nám o sobě vědět a svůj životopis pošlete na: pinkwomancr@gmail.com
Těšíme se na Vás!
PINK WOMAN

Datum uveřejnění: 12.9.2017

ALO diamonds: Odborný prodejce

Chcete prodávat krásné šperky, které vznikají v kreativním ateliéru a klenotnické dílně přímo v Praze a s našimi klienty prožívat významné okamžiky?
Láká vás objevovat svět diamantů?
Chcete se stát členem skvělého týmu profesionální prodejců v našem butiku v OC Chodov?
Potom hledáme právě vás.

Co od váš očekáváme?
Obchodní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni
Úsměv a pozitivní přístup ke klientům i kolegům
Samostatnost v přístupu k práci a zodpovědnost za výsledky
Prokazatelné zkušenosti v oblasti klientského a zákaznického servisu a prodeje
Aktivní komunikaci s klientem
Schopnost práce v týmu
Časovou flexibilitu
Ochotu učit se a pracovat na sobě
Vlastní iniciativu a schopnost přinášet nové nápady
Praxi a zkušenosti v oblasti prodeje luxusního zboží výhodou
Komunikativní znalost cizího jazyka – výhodou
Minimálně středoškolské vzdělání
Referenci od předchozího zaměstnavatele/ů
Výpis z registru trestů
Schopnost začlenit se do týmu profesionálů, který se zakládá na loajalitě a důvěře

Co můžete očekávat od nás:
Zajímavou práci s krásnými šperky v luxusním prostředí našeho butiku
Možnost nahlédnout do světa šperků
Motivující finanční ohodnocení
Propracovaný systém školení a vzdělávání v oblasti prodeje
Možnost kariérního růstu
Zaměstnanecké benefity a elegantní uniformu 
Zaměstnaní na hlavní pracovní poměr či dlouhodobou brigádu

Pokud cítíte, že je to nabídka právě pro Vás, neváhejte nás kontaktovat zasláním Vašeho CV a Vaší fotografie na email:  manager.chodovP4@alo.cz
Moc se na vás těšíme.

Datum uveřejnění: 12.9.2017

GINO ROSSI: obsluha

Hledáme do našeho týmu šikovné, spolehlivé a komunikativní zaměstnance.Informace zde na prodejně  nebo životopisy můžete zasílat na adresu chodov@salon.gino-rossi.com
Nástup možný ihned.

Datum uveřejnění: 8.9.2017

PIZZA HUT: obsluha

Chceš být součástí jedinečné značky PIZZA HUT na Chodově?
Hledáš práci a rád se pohybuješ v gastronomii? Nebo zkrátka miluješ pizzu? Jsi komunikativní a preferuješ práci v týmu super lidí? Neváhej a chyť se této jedinečné šance pomoci této značce růst.
Rádi tě přivítáme v naší restauraci v OC Chodov s nástupem v září/říjnu.
 
Požadujeme komunikativnost, spolehlivost a chuť postavit se nové výzvě, týmového ducha, flexibilitu a hlavně pozitivní energii.
 
Nabízíme jedinečnou možnost být u vstupu Pizza Hut na český trh a společně se značkou také velkou možnost kariérního růstu a rozvoje. Mimo jiné také nabízíme flexibilní plánování směn, slevy na stravování a to i v dalších našich značkách (KFC, Burger King a Starbucks), příplatky za práci o víkendu a ve svátek, bonusy z tržby restaurace, zajímavé teambuildingy a mnoho dalšího.
Ozvi se nám na email kristyna.slavickova@amrest.eu

Datum uveřejnění: 6.9.2017

FLYING TIGER: PRODEJNÍ ASISTENT/KA

Hledáme prodejní asistenty. Přidejte se k nám!

Hledáme zaměstnance, kteří jsou nadšeni pro práci v maloobchodě s ambicemi a zdravým rozumem, kreativním myšlením a plni energie. Předchozí zkušenost s prací v obchodě je podmínkou. Komunikativní znalost anglického jazyka je výhodou. Nabízíme obohacující a zábavné pracovní místo s možností kariérního růstu. Máme skandinávský styl řízení s uvolněným, ale profesionálním přístupem.

Pokud hledáš novou výzvu v oblasti prodeje a obchodu, pošli svůj životopis s fotografií na adresu cz113@tiger-stores.cz
Budeme se na tebe těšit!

Datum uveřejnění: 5.9.2017

WAFFLE GARDEN: Brigáda nebo pracovní úvazek

WAFFLE GARDEN otevře novou provozovnu v OC Chodov a hledá nové spolupracovníky. Chcete být součástí něčeho nového na našem trhu, něčeho, co osloví mladé lidi?
Bavilo by Vás připravovat a prodávat s belgickými vaflemi? Pracujete rád/a v mladém, příjemném kolektivu?
Chcete si přivydělat prací při studiu nebo s námi pracovat na stálý úvazek?
Pokud ano, pak hledáme právě Vás!

Co u nás budete dělat:
❖ Komunikovat se zákazníky
❖ Péct různé druhy belgických vaflí
❖ Zdobit je čokoládou a různými posypy dle přání zákazníka
❖ Prodávat ostatní sortiment Waffle Garden
❖ Obsluhovat pokladnu
❖ Starat se o vždy čistý, upravený vzhled kiosku
❖ Zodpovídat za chod prodejny při nepřítomnosti manažera
Co potřebujete pro práci u nás?
❖ Zdravotní průkaz (vydá jej obvodní lékař)
❖ Příjemné vystupování a přátelský přístup k zákazníkům
❖ Spolehlivost a dochvilnost
❖ Ochotu pracovat na směny a o víkendech
❖ Nemusíte umět péct vafle, vše Vás naučíme

Co nabízíme:
❖ Zajímavou práci, u které se nebudete nudit
❖ Možnost podílet se na neustálém vylepšování prodeje
❖ Příjemné pracovní prostředí
❖ Odborné zaškolení
❖ Flexibilní pracovní dobu
❖ Pracovní smlouvu nebo dohodu o provedení práce
❖ Dobré finanční ohodnocení

V případě zájmu napište na následující email: zuzana.jochmannova@wafflegarden.com

Datum uveřejnění: 1.9.2017

MARKS AND SPENCER: Skladník

Do našeho týmu přijmeme skladníka na plný úvazek, který bude zajišťovat přípravu prodejní plochy, příjem zboží, dekorací a vybavení prodejny. Nedílnou součástí práce je také zpracování dokumentace k příjmu zboží a zodpovědnost za pořádek v prostorách skladu.
Co od Vás požadujeme:

* příjemný přístup k zákazníkům i kolegům
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* schopnost zorganizovat si práci
* fyzická odolnost

Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* mzdu 21 800 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí 
* firemní akce

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.
Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/
Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 31.8.2017

THE PUB: kuchař, číšník/servírka, pomocný číšník/servírka přes obědy

Připravujeme se na zářijový nápor! PŘIDEJ SE K NÁM do sehraného kolektivu restaurací The PUB Praha 11, nebo The PUB Praha 13.
Pozice: kuchař, číšník/servírka, pomocný číšník/servírka přes obědy.
👉 Co vám nabídneme? 👈
✔ Zázemí silné společnosti
✔ Kariérní postup v rámci naší společnosti, restauracemi The PUB Praha 11 a The PUB Praha 13 zdaleka nekončíme v našem rozvoji a v současné době již pracujeme na dalším projektu.
✔ Příjemný a profesionální tým kolegů
✔ Nadstandartní platové ohodnocení, motivační programy, osobní benefity
✔ Práci krátký dlouhý / týden či dle domluvy

👉 Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít? 👈
✔ Praxi v oboru
✔ Kreativitu, vlastní nápady
✔ Ochotu učit se novým věcem
✔ Týmovou práci
✔ Smysl pro řád a pořádek

👉 Výhodou bude, pokud budete 👈
✔ Týmový hráč, mít smysl pro humor, chuť pracovat

O společnosti 
Jsme silná a dynamická společnost, která se chce rozvíjet na trhu gastronomie. V současné době provozujeme ***** hotel General, restauraci The PUB Nové Butovice, restauraci Gourmet House a restauraci The PUB v obchodním centru Chodov. Staňte se součástí našeho týmu a pojďme společně rozvíjet gastronomii.

O pracovní pozici v naší společnosti se ucházejte na těchto kontaktech:

František Pištora ☎+420 601 378 989, praha13@thepub.cz

Těšíme se na naši spolupráci

Datum uveřejnění: 30.8.2017

INNOGY: Specialista prodeje

U nás v innogy jsou zákazníci na prvním místě. Pečovat o ně, řešit jejich problémy a prodávat jim ty nejlepší produkty, to je základ práce v zákaznickém centru. Vidíte to podobně? Tak pojďte k nám.

Kdo jsme a o co usilujeme?
Domácí úkoly dokončené pod lampičkou, vyhřátá kuchyně při rodinné snídani nebo třeba osvětlená tovární hala na předměstí. Bez elektřiny, tepla a zemního plynu by život ztratil rovnováhu. innogy zajišťuje, aby k tomu nedošlo. Více jak 1,7 mil. zákazníků v České republice spoléhá na energii, kterou dodáváme všude tam, kde je potřeba.

Specialista prodeje Praha - možnost polovičního úvazku
Místo výkonu práce:
·         Praha

Termín nástupu:
·         dohodou

Koho k sobě hledáme?
Člověka, který je komunikativní, těší ho kontakt se zákazníky, baví prodej a chce výši svého platu přímo ovlivňovat vlastním výkonem.

Proč se k nám přidat?
Jsme tým, který se nebojí samostatné práce a nových úkolů. Zároveň si vycházíme vstříc a podporujeme se. Na produkty a naše služby Vás zaškolíme interními lektory a s dalším rozvojem prodejních dovedností Vám pomůže interní kouč.

Jak bude vaše práce vypadat?
Na pobočce pomáhat klientům řešit jejich problémy, například nesrovnalosti ve vyúčtování nebo jiné složitější požadavky. Aktivně s klienty hledat řešení přesně pro ně na míru a prodávat naše produkty. Budete pracovat 37,5 hodiny týdně (plný úvazek), ve směnném provozu, jednou v měsíci o víkendu. To Vám umožní mít volno ve všední den. V případě zájmu je možný poloviční úvazek.

A co teď?
Vidíte se jako součást našeho pražského týmu? Náš náborový specialista Eva Novotná Vám ráda zodpoví Vaše otázky na telefonu 730 814 244 a nebo rovnou klikněte na tlačítko ODPOVĚĎ níže a vše probereme osobně.
Těšíme se na Vás!

Nabízíme:
·         zajímavou práci s možností seberealizace
·         příjemné pracovní prostředí
·         nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů (Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky, Dovolená 5 týdnůVzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce
·         příležitosti k osobnímu i profesnímu rozvoji s interními lektory a kouči
·         stabilní zázemí nadnárodní společnosti
·         zaměstnanecké akce

Kontakt
Ing. Eva Novotná
Limuzská 3135/12
100 98  Praha-Strašnice
Česká republika

Datum uveřejnění: 16.8.2017

Starbucks:barista

STARBUCKS Chodov Mall hledá parťáky pro novou kavárnu.

Starbucks je rájem pro milovníky kávy z celého světa. Naše kavárny jsou místem, kde pouze nepijete šálek lahodné kávy, ale ze všeho nejvíce trávíte čas v jedinečné atmosféře. V našich kavárnách pracují opravdoví kávoví nadšenci, kteří milují to, co dělají a tím poskytují našim zákazníkům výjimečnou kvalitu podávaných produktů.
Přidej se do Starbucks týmu jako BARISTA

Co můžeš získat?
•    vzdělávání v oblasti kávy – Latte Art certifikace, Coffee Master program
•    jedinečná pracovní atmosféra
•    příležitost k rozvoji na manažerské pozice – budeme tě podporovat při dosahování tvých osobních a profesních snů
•    pružná pracovní doba – můžeš si přizpůsobit svůj pracovní rozvrh
•    spolehlivý plat, atraktivní benefity, ocenění a odměny pro nejlepší partnery

Nemáš zkušenost s přípravou kávy?
 •    nevadí, naši partneři tě proškolí a provedou tě fascinujícím světem kávy
 •    na nás se můžeš spolehnout, jsme s tebou od začátku až do konce!

Rád inspiruješ ostatní a máš nakažlivý úsměv?
Přidej se do Starbucks týmu a "Love what you do".

Kontakt
veronika.hladikova@amrest.eu
www.starbuckscoffee.cz

Datum uveřejnění: 10.8.2017

AW LAB: prodavač/ka

Pro náš nový obchod hledáme prodavače/prodavačku na částečný/na plný úvazek.
Pošli nám svůj životopis: praga-chodov@aw-lab.com

Přidej se k nám!

Datum uveřejnění: 10.8.2017

Kazar: zákaznického poradce

Polská luxusní značka číslo 1 mezi nadnárodními dodavateli obuvi a doplňků Hledá přátelského a přístupného zákaznického poradce s výjimečnou osobnosti a komunikačními schopnostmi

Plny úvazek

Proč zrovna vy:
- Zajímáte se o módní trendy a tzv. londýnský styl.
- Jste skupinový hráč a máte otevřenou hlavu.
- Máte příjemný zevnějšek a jste upřímný.
- Jste ambiciózní a zajímáte se o prodejní kariéru.

Proč zrovna my:
- Fantastické výrobky.
- Široké kariérní možnosti v rozvíjející se nadnárodní společnosti.
- Vynikající systém odměn.
- Přátelské prostředí a podpůrný tým.

Udělejte rozhodující krok pro svou kariéru a přidejte se k firmě, která se řídí nadšením, prodává výrobky nejvyšší jakosti a zaměstnává výjimečný personál.

Tak co, už jste připraveni udělat další krok ve své kariéře nebo čelit novým výzvám?

Pokud to zni jako perfektní příležitost pro vás, přihlaste se on-line už teď (CV v angličtině je povinné).
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e4043bcd917e4dcebb6008bdf0e593c6

Kontaktováni budou pouze vybraní uchazeči.
Zveme vás na návštěvu našeho světa: http://www.kazar.com

Datum uveřejnění: 8.8.2017

KFC OC Chodov: Nové zaměstnance

Hledáme nadšené kolegy na plný i zkrácený úvazek na pozice: pokladní, kuchyň a servis pro novou restauraci KFC v obchodním centru Chodov.

Co u nás můžeš získat:

- Smlouvu na dobu NEURČITOU
- Motivující finanční ohodnocení
- Spropitné
- Možnost navýšení mzdy od druhého měsíce zaměstnání
- Příplatky za práci v noci 10%
- Příplatky za práci o víkendech 10%
- Příplatky za práci ve svátky 100%
- Výhody v rámci našich značek (KFC, Starbucks, Burger King) ve všech zemích
- Pravidelný nárůst mzdy dle pracovního výkonu
- Možnost růstu na manažerské pozice
- Týmové mimopracovní aktivity a párty

Co Tě u nás čeká:
- Pečlivé zaškolení na každou pracovní pozici
- Práce na přípravě, kompletaci a prodeji našich produktů
- Dynamický tým lidí, co táhnou za jeden provaz

Co bys měl splňovat:
- Být týmovým hráčem
- Být pozitivně orientovaný na hosty
- Mít rád naše produkty a chtít se podílet na jejich přípravě
- Chtít na sobě pracovat a zlepšovat se
- Být ochotný pracovat ve směnném provozu

Místo výkonu práce: KFC Chodov - Roztylská 2321/19, Praha
Nástup: ihned

Pokud Tě naše nabídka zaujala, neváhej astav se u nás na pobočce nebo nás kontaktuj na email 203130@amrest.eu nebo na telefonní číslo 724 611 093 

Datum uveřejnění: 3.8.2017

ZARA: ASISTENT/KA PRODEJE

Pro naše prodejny Zara a Pull&Bear hledáme kandidáty na pozici: ASISTENT/KA PRODEJE na částečný úvazek (16,20,25 nebo 30 hodin týdně).
V říjnu pak otvíráme i Bershku, Stradivarius, Masimo Dutti, Zaru Home a Oysho.
Zkuste s námi zahájit svoji profesionální dráhu plnou možností a zapojte se do našich týmů už teď!

Nabízíme:
- Dobré platové ohodnocení a podíl z dosažeých tržeb
- 13. Plat a stravenky
- Zaměstnaneckou slevu 25%
- Zvýhodněná Multisport karta
- Možnost kariérního růstu
- Uniformu

Požadujeme:
- Orientaci v módních trendech
- Samostatnost
- Ochotu učit se novým věcem

Dejte nám o sobě vědět! Tešíme se na Vás! Životopisy posílejte na : hr@cz.inditex.com

Datum uveřejnění: 3.8.2017

KAZAR: Inspirational leader 

The No1 luxury International Footwear & Accessories brand from Poland Is looking for  Inspirational leader with excellent communication and management skills

You as a Store Manager, will be responsible for all aspects of the responsibilities required to ensure that the store continues to achieves over and above the ordinary. We love exceeding the customer's expectations.

We search for an inspirational leader with excellent communication and management skills, who will be able to identify natural talents, encourage and also develop job satisfaction of yours and your employees'. You will be expected to develop succession plan and lead yourself and your team straight to success.

In return for your hard work and commitment, you will receive competitive salary along with generous discounts and benefits.

Make a career defining move by joining a company with real passion, selling quality product who produce and recruit exceptional personnel.

So, are you ready to take the next step in your career or ready for an exciting new challenge? 
If that sounds like a perfect opportunity for you, apply online now (CV in English is required).

Please remember we will only contact selected candidates.

To apply, please upload your full application documents online at :
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a2e5af1681bd42dcb5fc7132b86b58bd

Datum uveřejnění: 2.8.2017

BUTLERS:  Asistent prodeje - brigádně

Inspirující, stylový, unikátní a chytrý? Vidíte se tam? A máte navíc obchodního ducha? Baví vás komunikovat? Baví vás design a interiér? Baví vás vybírat doplňky a dekorace? Máte chuť do práce a chuť vidět za sebou výsledky? Pak se staňte jedním z členů týmu BUTLERS! Přihlašte se do výběrového řízení.

Vaše životopisy posílejte na hana.prochazkova@butlers.cz

Datum uveřejnění: 2.8.2017

BUTLERS:  Asistent prodeje - HPP

Inspirující, stylový, unikátní a chytrý? Vidíte se tam? A máte navíc obchodního ducha? Baví vás komunikovat? Baví vás design a interiér? Baví vás vybírat doplňky a dekorace? Máte chuť do práce a chuť vidět za sebou výsledky? Pak se staňte jedním z členů týmu BUTLERS! Přihlašte se do výběrového řízení.

Vaše životopisy posílejte na hana.prochazkova@butlers.cz 

Datum uveřejnění: 2.8.2017

Dormeo Home: VEDOUCÍ PRODEJNY

Nový koncept Dormeo Home hledá do svého týmu VEDOUCÍ PRODEJNY!
Náplň práce:
Vedení a koordinace chodu prodejny
Zodpovědnost za plnění prodejního plánu a KPI
Řízení a motivace prodejního týmu
Plánování směn
Zákaznický servis a udržování vztahů s klienty
Objednávky zboží, inventury

Požadujeme:
Min. SŠ vzdělání 
Zkušenost s vedením prodejny min. 2 roky
Zkušenost s vedením týmu
Zájem o obor a touhu se neustále vzdělávat 
Prezentační, komunikační a organizační dovednosti
Nabízíme:
Zajímavé finanční ohodnocení
Bonusy dle obratů z prodeje 
Stravenky
Flexibilní pracovní dobu
Zaměstnanecké slevy
Teambuildingy
Pravidelné školení

Datum uveřejnění: 25.7.2017

Bambule:  prodavač/ka

Oddělení  hraček  Bambule  přijme nové zaměstnance na hlavní pracovní poměr pozice prodavač/ka. Nástup možný ihned. Pro více informací nás kontaktujte na petra.gebhartova@alltoys.cz

Datum uveřejnění: 19.6.2017

PEEK&CLOPPENBURG: různé pozice

HLEDÁME:
• Asistent/ka prodeje, plný nebo částečný úvazek
• Pokladní, plný nebo částečný úvazek
• Spolupracovník/ce interní filiální logistiky, plný nebo částečný úvazek
• Visual Merchandiser, částečný úvazek
ŽIVOTOPISY ZASÍLEJTE NA:
hk379@peek-cloppenburg.cz


HLEDÁME:
• Vedoucí oddělení prodeje
• Zástupce vedoucího oddělení prodeje
• Zástupce vedoucího hlavní pokladny
• Zástupce vedoucího interní logistiky zboží
ŽIVOTOPISY ZASÍLEJTE NA:
czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

Datum uveřejnění: 5.7.2017 

NEOLUXOR: PRODAVAČ/PRODAVAČKA

Jsi komunikativní, máš rád setkávání s lidmi, baví tě číst a chceš se prací bavit?
Pak hledáme právě Tebe. Do Knihkupectví Neoluxor v Praze hledáme prodavače knížek a doplňkového sortimentu na HPP.
Co potřebuješ pro práci u nás? Nic složitého.
Středoškolské vzdělání, úsměv, chuť bavit se s lidmi a dělat práci, která tě baví.
Pokud toto máš, chceme tě. Stačí poslat krátký životopis a my tě rádi uvidíme.
Nástup je možný ihned.
Kontakt:
Marcela Grulichová : 296 110 811 , matej.riha@neoluxor.cz

Datum uveřejnění: 30.6.2017

THOMAS SABO: PRAGUE | STORE MANAGER (M/F)

THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery, watches and beauty companies, designing, selling and distributing lifestyle products for women and men. Our driving forces are a love of fashion and a fascination for creating innovative, highly-expressive accessories: an exciting opportunity for a Store Manager in our new store in Prague, Centrum Chodov, from September 2017 on.

It is the first THOMAS SABO store in the Czech Republic and you will have the opportunity to join us from the beginning on.
PRAGUE | STORE MANAGER (M/F)

As Store Manager you will be driving sales and maximising profit opportunities for the store and ensuring the sales team continuously aim to achieve all targets and KPIs.
You will inspire and lead your team to deliver a high standard of customer service and deliver consistently positive trading results.
Job Duties:
Your role is to sell our stunning jewellery through offering a premium level of customer service and employing exceptional sales skills. You will act as an ambassador of our brand, educating customers about our products and the stories behind them, providing an in-store experience so that you will see them return regularly.
As Store Manager, you are responsible for making your store a great success through acute commercial awareness, inspirational leadership and maintaining an energizing, fulfilling and happy environment to work in. From the way the store looks, to the way the staff present the brand, to the targets that are set, every aspect should look immaculate and be achieved with enthusiasm and pride

Your Profile
-Experience in managing a store in the Luxury Retail or Fashion industry
-Experience in leading a team, running VIP events and utilising marketing opportunities
-Build and maintain relationships across all business functions and at all levels
-Strong commercial awareness and business acumen, fantastic selling skills
-Very good communication skills, problem-solving and exceptional customer service abilities
-Assertive, confident and open-minded personality with a positive attitude and an immaculate personal presentation,
-Ability to analyse reports and execute personal and team targets
-Methodical, level-headed and considerate
-Able to work under pressure and to take control of any situation with ease
-Excellent grasp of English language, a second language is desirable
If you fit all of the above criteria and have strong experience in a similar position, we would love to hear from you!

Required experience:
-Retail Management experience: 2-3 years
-Fluent English is absolutely required

Please send your application in English (preferably by e-mail) to Ms Anja Steglehner: a.steglehner@thomassabo.com
TSJ Holding GmbH
Landstrasse 10
4020 Linz
AUSTRIA

Datum uveřejnění: 26.6.2017

THOMAS SABO: RAGUE | SALES ASSOCIATE (20-30 hours per week) (M/F) and SALES ASSOCIATE (10 hours per week) (M/F)

THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery, watches and beauty companies, designing, selling and distributing lifestyle products for women and men. Our driving forces are a love of fashion and a fascination for creating innovative, highly-expressive accessories.

The extraordinary attention to detail, trend-oriented, classically-elegant to extravagant designs as well the highest demands in terms of product quality are the key characteristics of the world of THOMAS SABO. Expressive and iconic designs from the ladies' and men's collections, such as the love knot, the skulls, leather bracelets and the feminine rings, have acquired cult status in the THOMAS SABO product world and are highly-coveted among customers across five different continents. To be a Thomas Sabo brand ambassador, you must be passionate about the brand, our products and our customers.
We are looking for experienced, driven and passionate Sales Associates for our new store in Prague, Centrum Chodov, from September 2017 on. It is the first THOMAS SABO store in the Czech Republic and you will have the opportunity to join us from the beginning on.
PRAGUE | SALES ASSOCIATE (20-30 hours per week) (M/F) and SALES ASSOCIATE (10 hours per week) (M/F)

As our Sales Associate, you will be selling our stunning jewellery by offering a premium level of customer service and employing exceptional sales skills. You will act as an ambassador of our brand, inspiring customers with our products and the stories behind them, providing the ultimate Thomas Sabo shopper’s experience so that you will see them return regularly. You will be focused on achieving your personal KPIs and targets/objectives whilst contributing to those set for the Store/Concession which you will make a priority to know.
What you can expect from THOMAS SABO
We will work together so that you can identify your strengths and areas of development, allowing you to grow into your role within an international brand which is supported by an established global organisation.
This is because we believe everyone plays a valuable role in making THOMAS SABO a success. Therefore we are committed to looking after our talented people by investing in technology and training so that your career with us will be exciting and fulfilling.

Experience
-Working for a Luxury Brand Essential
-Experience of working in a high-volume retail environment
-Working within the Jewellery environment would be an advantage but not essential
-Fluent English is absolutely required

Please send your application in English (preferably by e-mail) to Ms Anja Steglehner: a.steglehner@thomassabo.com
TSJ Holding GmbH
Landstrasse 10
4020 Linz
AUSTRIA

Datum uveřejnění: 26.6.2017

LINDT:shop assistant

Máte zkušenost s prací na pozici SHOP ASSISTANT? Zajímají vás produkty vysoké kvality?
Chcete se zapojit do přátelského kolektivu a pracovat v příjemném prostředí?
Neváhejte a připojte se k týmu LINDT v nově otevírané prodejně Centra Chodov.

Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá vhodného kandidáta na pozici SHOP ASSISTANT (ASISTENT/-KA PRODEJE) pro svůj obchod.

Nabízíme atraktivní příležitost v oblasti retailu pro zkušené a flexibilní uchazeče,
kterým nechybí příjemné vystupování, orientace na zákazníka a estetické cítění.


Vaší pracovní náplní bude:
•    Aktivní prodej a komunikace se zákazníky
•    Poradenství a konzultace v oblasti portfolia produktů
•    Příjem a výdej zboží, doplňování sortimentu na prodejně
•    Udržování profesionálního a estetického vzhledu obchodu
•    Zodpovědnost za chod prodejny v nepřítomnosti manažera prodejny
•    Realizace inventur

Požadujeme:
•    SŠ vzdělání
•    Min. roční praxi na obdobné pozici
•    Profesionální vystupování, reprezentativní osobnost
•    Rozvinuté komunikační a prezentační dovednosti
•    Samostatnost a aktivní přístup k práci
•    Organizační schopnosti, časovou flexibilitu
•    Vysoké pracovní nasazení
•    Schopnost pracovat pod tlakem i fyzickou zátěží
•    Uživatelskou znalost práce s PC

Nabízíme:
•    Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
•    Různorodou pracovní náplň v atraktivním prostředí
•    Odpovídající finanční ohodnocení
•    Slevu na produkty
•    Smlouvu na dobu neurčitou
•    Flexibilní pracovní dobu
•    Možnost profesníního růstu


Zaujali jsme Vás? Pošlete nám svůj životopis na ekramesova@lindt.com
Na kontakt s Vámi se bude těšit Eva Kramešová, HR Manager Lindt & Sprüngli.

Datum uveřejnění: 22.6.2017 

MARELLA: Asistent/ka prodeje 

Značka Marella je součástí italského holdingu Max Mara Fashion Group. Je určena pro náročnější klientelu, která očekává originální a kvalitní výrobek za dostupnou cenu. Je zastoupena ve všech hlavních světových metropolích a prestižních obchodních domech.
Do nově otevírané prodejny v Centru Chodov s nástupem od 1. 9. 2017 hledáme asistentku prodeje.
Co od Vás očekáváme:
Prezentaci a prodej prvotřídní italské značky MARELLA patřící do skupiny Max Mara Fashion Group
Budování dobrých vztahů se zákazníky
Práci s pokladnou a pokladním systémem
Spoluzodpovědnost za prodejnu a její výsledky
Visual merchandising
Příjem a údržbu zboží, přípravu k prodeji, péči o sklad
Provádění inventarizace zboží, peněžních prostředků, reklamačních řízení
Co požadujeme:
Nadšení pro módu, pozitivní přístup k práci
Výbornou úroveň komunikace, příjemné a reprezentativní vystupování
Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
Časovou flexibilitu (12hodinové směny – dlouhý a krátký týden, práce o víkendech a svátcích)
SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
Výbornou znalost českého jazyka
Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
Zkušenost s prodejem luxusní značky výhodou
Co nabízíme:
Hezké pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
Atraktivní finanční ohodnocení
Firemní uniformy a zaměstnanecké výhody
Lidský přístup
Možnost rychlého profesního růstu
Dlouhodobou spolupráci a stabilní značku
Možnost nástupu od 1. 9. 2017
V případě Vašeho zájmu nám zašlete strukturovaný životopis s aktuální fotografií. Budeme se těšit na Vaše reakce. Kontakt: suchanove@email.cz. Vybrané kandidáty budeme kontaktovat telefonicky.

Datum uveřejnění: 15.6.2017

AHOLD Albert: sympatické kolegy a kolegyně 

• Chcete pracovat ve výjimečné prodejně Albert?
• Rádi byste získali zajímavé finanční ohodnocení?
• Chcete mít peníze na účtu do 15. v měsíci vždy včas?
• Chcete budovat svou kariéru a profesně růst?
• Jste člověk, který se práci nevyhýbá a má radost z toho, když je to za ním vidět?
• Myslíte si, že zákazník je v obchodě vždy na prvním místě?

Rádi byste u nás na Chodově pracovali jako?
• Prodavač/-ka specialista
• Prodavač/-ka obsluhovaného úseku
• Pokladní
• Pekař/-ka
• Řezník/Řeznice

Pokud jste si na tyto otázky odpověděli ANO, budete se v týmu na Chodově cítit skvěle.
Ozvěte se naší kolegyni Pavle: telefon: 606 052 683, e-mail: pavla.rathouska@albert.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

Steilmann: Prodejní asistent(ka) 

Máte rádi módu? Sledujete trendy a novinky v oblasti módy? Buďte inspirací pro naše zákazníky. 
Staňte se součástí týmu, který tvoří odborníci ve svém oboru. 
V současné době hledáme vhodné kandidáty na pozici

Prodejní asistent(ka) pro naši prodejnu v OC Chodov v Praze

Požadujeme
Praxi v prodeji dámské a pánské konfekce 
Vzdělání v oboru výhodou
Aktivní přístup k zákazníkovi a prodeji 
Zájem o módu, přehled o módních trendech a značkách
Vynikající komunikační a prezentační dovednosti 
Ochota učit se nové věci 

Nabízíme
Práci ve stabilní firmě
Odborné zaškolení
Odpovídající finanční ohodnocení 
Zajímavé zaměstnanecké benefity 
Možnost vlastní seberealizace
Možnost profesního růstu 

Životopis a motivační dopis zasílejte na adresu info@steilmann.cz nebo barbora.vacvalova@steilmann.cz pod značkou: PRODEJNA CHODOV

Datum uveřejnění: 1.6.2017

SPORTISIMO: Prodavač/ka – servisman

Pro naši prodejnu hledáme vhodného uchazeče na pozici: PRODAVAČ/KA SERVISMAN.
Charakteristika pozice:
•    obsluha zákazníků
•    drobné servisní úkony a montáže
•    doplňování zboží
•    příprava zboží k prodeji
Co očekáváme:
•    SŠ / SOU
•    dobré komunikační schopnosti
•    ochotu spolupracovat
Naše nabídka:
•    motivační systém odměňování
•    vstřícnost při plánování směn
•    možnost kariérního růstu
•    práci v perspektivní a dynamické společnosti
•    jistotu stabilního zaměstnání
•    příjemné pracovní prostředí a kolektiv
•    příspěvek na stravování
•    zaměstnanecké slevy
•    školící rozvojové programy
Je naše nabídka zajímavá?
V případě zájmu o tuto pozici zasílejte své strukturované životopisy na emailovou adresu: prace@sportisimo.cz.
Datum uveřejnění: 1.6.2017

SPORTISIMO: Prodavač/ka – logistik

Pro naši prodejnu hledáme vhodného uchazeče na pozici: PRODAVAČ/KA LOGISTIK.
Charakteristika pozice:
•    pokladní činnost (nebo práce na pokladně)
•    doplňování zboží
•    obsluha zákazníků
•    příprava zboží k prodeji
Co očekáváme:
•    SŠ / SOU
•    dobré komunikační schopnosti
•    ochotu spolupracovat
Naše nabídka:
•    motivační systém odměňování
•    vstřícnost při plánování směn
•    možnost kariérního růstu
•    práci v perspektivní a dynamické společnosti
•    jistotu stabilního zaměstnání
•    příjemné pracovní prostředí a kolektiv
•    příspěvek na stravování
•    zaměstnanecké slevy
•    školící rozvojové programy

Je naše nabídka zajímavá?
V případě zájmu o tuto pozici zasílejte své strukturované životopisy na emailovou adresu: prace@sportisimo.cz.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

HAJJA CAFFÉ: člen teamu

Co Vás čeká a jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Do svého týmu hledáme zodpovědného, loajálního, flexibilního muže či ženu, který s námi bude pracovat v kavárně Hajja Caffé v Praze OC Chodov, bude ctít myšlenku naší kavárny a plně ji reprezentovat. Jedná se o velice příjemnou a reprezentativní práci, za kterou se rozhodně nebudete stydět, právě naopak. Hledáme opravdu jen poctivého a pracovitého člověka, který se chce učit novým věcem a chce být součástí týmu profesionálů ve svém oboru.
Výhodou bude, pokud budete MÍT PRAXI V OBORU.
Praxe v oboru je výhodou, ale není jedinou podmínkou. Samozřejmostí je zdravotní průkaz a čistý tr. rejstřík a komunikace přes mobilní aplikace a sociální sítě - SNAŽÍME SE JÍT SVOU VLASTNÍ CESTOU.
Co vám můžeme nabídnout:
Kavárna Hajja Caffé je zcela ojedinělý koncept české kavárny. Klademe si za cíl kávovou osvětu našich zákazníků, absolutní profesionalitu a poctivý přístup ke své práci. Pro nepracovitého nebo nepoctivého člověka v našem týmu není místo. Svou práci máme rádi a to samé rádi vidíme i u svých zaměstnanců. Práce v Hajja Caffé je velice příjemná, prestižní a zajímavě platově oceněna. Naše kavárna pořádá pravidelné kurzy o kávě, při kterých certifikuje její absolventy vlastním certifikátem, zajímáme se o nejnovější trendy v gastronomii, pravidelně "cestujeme s kávou po světě". Každý měsíc máme jinou kávu, pražíme si svou vlastní směs a obecně se snažíme dělat svou práci dobře, poctivě a kvalitně. K vidění na You Tube je i naše promovideo. Velice aktivně působíme na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Podmínky výběrového řízení:
První podmínkou je zaslat profesní životopis, aktuální fotografii a motivační dopis (proč právě Vás bychom měli do našeho týmu vybrat).
KDO TYTO PODMÍNKY NESPLNÍ, NEBUDEME K TOMUTO ŽADATELI VŮBEC REAGOVAT.
CO BUDE NÁSLEDOVAT, POKUD SI VÁS VYBEREME:
- OSOBNÍ POHOVOR
- POTÉ SI VÁS VYZKOUŠÍME PŘÍMO V PROVOZU
- A JESTLIŽE USPĚJETE, BUDETE SOUČÁSTÍ NAŠEHO TÝMU, O KTERÝ VELICE PEČUJEME  :-)
Své životopisy zasílejte na simona@hajjacaffe.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017 

PROFIMED: asistentka prodeje

Společnost PROFIMED, specialista v péči o zuby a tělo, hledá pro svou pobočku šikovnou a usměvavou asistentku prodeje.

Požadujeme:
-prodejní talent
-klademe důraz na vysokou úroveň komunikace a profesionální přístup k zákazníkům
-stabilitu v pracovním poměru
-uživatelská znalost PC

Nabízíme:
-práci na HPP (dlouhý/krátký týden), kde se můžete seberealizovat a pomáhat zákazníkům
-poskytujeme odborné vedení a zaškolení
-zázemí úspěšné české společnosti
-dobré mzdové ohodnocení
-zajímavou práci v krásném prostředí designového obchodu
-Nástup dle dohody

V případě zájmu zašlete prosím strukturovaný životopis s fotografií na e-mail kariera@profimed.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PAUL: Prodavač/ka - Shop Assistant v pekařství

Co tě u nás čeká?
Budeš u nás připravovat skvělé jídlo a za pokladnou obdarovávat naše zákazníky milým úsměvem :-)
A pokud hledáš jen brigádu, tak tahle bude ta pravá, protože Ti vlastní plánování svých směn umožní skloubit studium, koníčky, rodinu či další povinnosti.

Co Ti nabízíme?
Motivační finanční ohodnocení(20.000-22.000Kč) + měsíční odměny
Po 2 měsících zvýšení mzdy až o 1000Kč
Profesní růst- pozice školitel, vedoucí směny
Příspěvek na údržbu pracovního oděvu
Zvýhodněné stravování
Práci na hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek/brigádu(od 90Kč/h)
Plánování vlastních směn na základě Vašich požadavků
Fajn práci u zaměstnavatele, který s tebou počítáte dlouhodobě
Skvělou partu lidí
Spravedlivého šéfa nebo šéfovou :-)

Jaké předpoklady by si měl splňovat?
Zájem o gastronomii
Nadšení a úsměv na tváři, ale i spolehlivost

Oslovila Tě naše nabídka?

Pak nám odpovědí na tento inzerát pošli svůj životopis na e-mail: info@paul-cz.com
Na základě došlých životopisů pozveme vybrané uchazeče k osobnímu jednání.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

iSETOS:prodejce

Prodejce Apple Premium Reseller - hlavní pracovní poměr Máš vztah k elektronice? Jsi komunikativní, empatický a rozdat pár úsměvů navíc je pro tebe přirozené? Prodej je pro tebe hrou a zároveň zábavou? Máš rád skvělé produkty a služba lidem ti je blízká? Pak čti dál, protože máme práci přesně pro tebe.
 
Jsme iSETOS, Apple Premium Reseller. Co to znamená? Na našich prodejnách najdeš vždy nejnovější Apple produkty a služby a také profesionální personál, který dokáže prodávat a zároveň pomáhat zákazníkům využívat tyto produkty naplno. Říkáme tomu Life-Hacking. Věříme tomu, že s Applem lidi mohou žít jednodušší život. A my je to učíme. Stavíme na hlubokých technických znalostech a vášni k Applu. Aktuálně hledáme další kolegy na pozici prodejců do jedné z našich značkových prodejem.
 
POZICE PRODEJCE JE PRO NÁS KLÍČOVÁ, PROTOŽE ZÁŽITEK NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ ZAČÍNÁ NA PRODEJNĚ A PRODEJCE V NĚM HRAJE KLÍČOVOU ROLI.
 
JAKÉ ROLE BUDEŠ ZASTÁVAT?
 

- PRODEJCE, NE PODEJCE - Prodáváme řešení, nepodáváme jenom produkty z regálu. Proto se budeš hodně doptávat a zjišťovat.
- SPOJOVATEL - Budeš spojovat lidi dobře mířenými radami.
- (LIFE)HACKER - Budeš se vzdělávat a chodit na Apple školení, kde tě naučíme, jak s produkty “hackovat” lidem život. Ty to pak budeš předávat našim zákazníkům.
- ADMINISTRATIVNÍ SÍLA - Budeš pracovat s pokladním systémem a komunikovat s centrálou a produktovým manažerem. Ale nemusíš se bát, administrativou nebudeš trávit moc času. Chce to akorát trochu pečlivosti.
- SKLADNÍK - Budeš jako první rozbalovat nové produkty Applu v ČR, ale také si povedeš skladové hospodářství.
- SERVISÁK - Budeš lidem pomáhat resuscitovat iPhony nebo Macy. Někdy bude stačit klasika -  vypnout a zapnout. A někdy budete muset v týmu rozlousknout složitější technický oříšek. A když to nepůjde, tak se naučíš řešit reklamace.
- POMOCNÍK - Práce pro Apple je o pomoci zákazníkům. Budeš pomáhat zákazníkům objevit nové aplikace a lepit fólie.
- POJIŠŤOVÁK - Nemusíš se bát žádného “OFAUBÉ”. Budeš nabízet a vysvětlovat zákazníkům možnosti pojištění produktů, aby nebyli tolik smutní, když jim to náhodou spadne na zem.
- ŠKOLITEL - Budeš zákazníkům nastavovat Macy. Zároveň povedeš placené Face2Face školení, kde budeš pomáhat zákazníkům se rychleji adaptovat na Apple a otevírat jim nové možnosti, jak využívat produkty v práci a volném čase.  
- NOSITEL DOBRÉ NÁLADY - Apple je o radosti. Hledáme zdravé optimisty, kteří budou zlepšovat den zákazníkům a taky kolegům.
- HASIČ - Budeš určitě hasit nějaké problémy.
- POLICAJT - Budeš hlídat produkty před lidmi, kteří si je nechtějí ani prohlédnout ani koupit.
- HRÁČ - tím nemyslíme automaty, ty můžeš hrát za svý. Ale každý 3 měsíce soutěžíme mezi prodejci o nové produkty.
 
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
 
- DOBRÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI - Komunikace je základní dovedností každého obchodníka.
- ZÁJEM O PRODEJ.  
- NÁKLONNOST K LIFE-HACKINGU.
- OPTIMISMUS - Nesmíš být kyselá okurka.
- ODPOVĚDNOST A PEČLIVOST.
- ZÁJEM VZDĚLÁVAT SE - Produktové znalosti a osobní rozvoj.
- ANGLIČTINA NA KOMUNIKAČNÍ ÚROVNI.

NICE TO HAVE
 
Pokud jsi uživatelem značky Apple, budeme rádi a na začátku ti to pomůže. Pokud ne, nezoufej, vše tě naučíme na školeních nebo v praxi. Stejně tak se do začátku bude hodit předchozí zkušenost s prodejem. No a pokud už jsi někdy prodával přímo elektroniku, budeš u nás jako ryba ve vodě.
 
VYPADÁ TO NÁROČNĚ, TAK PROČ K NÁM JÍT?
 
Budeš mít produkty Apple hned po jejich vydání a budeš s nimi pracovat.
Budeš v pracovat přátelském a spolupracujícím kolektivu - 3 pobočky, bez byrokracie,otevřená firma. To znamená, že prodejce má svůj hlas ve firmě. Může spoluvytvářet ekosystém prodejny a ovlivňovat prostředí.
Dostaneš fér peníze (nadstandardní) - Práce našich prodejců si ceníme a umíme ji náležitě odměňovat.
Budeš pracovat v cool prodejně - Skvěle vybavené a krásné prodejny na 3 klíčových místech v ČR. Smíchov, Chodov a Hradec Králové.
Tvoji nadřízení pro tebe nebudou žádným strašákem - Budete se každý měsíc vídat na Vision Days, kde se budete otevřeně bavit o tom, co funguje a co je potřeba zlepšit.
Dostaneš pravidelná vzdělávání a kurzy přímo od Apple - Apple má unikátní produktová a komunikační školení. Budeš chodit na školení i se vzdělávat online.
Můžeš se připojit k našim společným aktivitám i mimo práci - Jezdíme každý rok na vodu. Jezdíme spolu do zahraničí na fotbal. Chodíme na pobočce na pivko. Vzděláváme se.
Více o práci a životu v iSETOS zjistíš na http://www.cocuma.cz/company/isetos/
 
Jak dát o sobě vědět? Pošli nám životopis s přiloženou fotografii a samozřejmě i motivační dopis na e-mail prace@setos.cz, předmět e-mailu Prodejce Apple Premium Reseller.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

HOGL: prodavačku/prodavače

Pro naší prodejnu Högl centrum chodov, Praha hledáme k nástupu od okamžitě: prodavačku/prodavače na plný úvazek a částečný úvazek

požadujeme zejména tyto vlastnosti:
- radost z prodávání
- vstřícné jednání a vystupování s ohledem na zákazníka
- časová flexibilita
- schopnost týmové práce
- zájem o módu, zejména o dámskou obuv
- ochota učit se novým věcem
- znalost angličtiny

nabízíme:
- práci v příjemném prostředí a malém kolektivu
- pravidelná školení
- procenta z prodeje
- zaměstnanecké výhody

vaše životopisy posílejte na : hana.krckova@hoegl.com tel . +420 224 241 609

Datum uveřejnění: 1.6.2017 

Bombay Express: obsluha

Pro pobočku Bombay Express Chodov hledáme usměvavé a milé lidi na hlavní pracovní poměr. Střídání krátký-dlouhý týden, spolehnout se lze na 18 000 Kč čisté mzdy každý měsíc. Studenti formou brigády získávají 100 Kč na hodinu.Čeho si naši zaměstnanci cení?

– zázemí oblíbené restaurační společnosti
– 50% sleva na stravování a pití v restauraci
– perfektní dostupnost na MHD (stanice metra Flora)
– přátelský kolektiv

Bez čeho to tak úplně nejde?
– ukončené SŠ vzdělaní (platí pro HPP)
– trestní bezúhonnost
– spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
– zájem mít stabilní práci
– u brigádníků minimální úvazek 15h/týden

Jak nám dát vědět? Ozvěte se na chodov@bombayexpress.cz Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 1.6.2017

RITUALS: asistent/ka na HPP

Požadujeme
- praxi v maloobchodním prodeji – zkušenost s prodejem kosmetiky výhodou
- zájem o rozvoj prodejních dovedností, komunikativnost a příjemný zevnějšek
- flexibilitu a samostatnost
-dlouhodobou spolupráci
- čistý trestní rejstřík
- nástup ihned

Nabízíme
-HPP
- zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou přímo závislou na prodejních výsledcích
- práci ve směnách - dlouhý/krátký týden
- zázemí stabilní značky
- individuální přístup
- firemní benefity (slevy, stravenky)

Vaše životopisy zasílejte na email: hejclova@rituals.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

TRUSSARDI JEANS: ASISTENTKA PRODEJE NA PLNÝ ÚVAZEK

Pro butik Trussardi jeans přijmeme do našeho týmu asistentku prodeje na plný úvazek, nástup možný ihned.

Požadavky:
- orientace na zákazníka
- flexibilita
- spolehlivost
- zájem o módu
- reprezentativní vzhled

Nabízíme:
- příjemné prostředí malého kolektivu
- fixní plat, osobní ohodnocení a bonusy, stravenky
- zaměstnaneckou slevu
- uniformu

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis s fotografií na email: kamarytovad@centrum.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

VERSACE JEANS: ASISTENTKA PRODEJE NA PLNÝ ÚVAZEK

Pro butik Vesrace Jeans přijmeme do našeho týmu asistentku prodeje na plný úvazek, nástup možný ihned.

Požadavky:
- orientace na zákazníka
- flexibilita
- spolehlivost
- zájem o módu

- ruský/anglický jazyk výhodou
- reprezentativní vzhled

Nabízíme:
- příjemné prostředí malého kolektivu
- fixní plat, osobní ohodnocení a bonusy, stravenky
- zaměstnaneckou slevu
- uniformu

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis s fotografií na email: kamarytovad@centrum.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

NANU-NANA: prodavačky a prodavače na HPP

Nabízíme Vám: 
Napínavou a různorodou činnost v prodeji s možností uplatnění vlastních nápadů. Vaší náplní práce bude prezentace zboží a práce na pokladně. 

Váš profil: 
Praxe a zkušenosti v maloobchodě
Připravenost k FLEXIBILNÍMU pracovnímu nasazení na ranní i odpolední směny.
Radost z kontaktu s lidmi v odvětví služeb

Proč se Vaše nasazení vyplatí: 
Nabízíme Vám jisté zaměstnání, přátelské kolegy, zdravou míru samostatnosti a zodpovědnosti a možnost rozvoje Vaší kariéry v mezinárodním podniku. 

Vzbudili jsme Váš zájem? 
Pak prosím předejte Váš profesní životopis vedoucí naší prodejny nebo jej zašlete emailem na adresu kamila.srp@nanu-nana.de. 

Datum uveřejnění: 1.6.2017

NIKE: Asistent/ka prodeje

Pro naši prodejnu hledáme uchazeče/ku na pozici ASISTENT/KA PRODEJE (HPP).

Požadujeme
Příjemné vystupování a pozitivní vztah k prodeji
Časovou flexibilitu (práce i o víkendu), ochotu učit se novým věcem
Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení
Anglický jazyk
Zájem o sport

Nabízíme
Zajímavé finanční ohodnocení
Být součástí světové jedničky na poli sportovního oblečení a vybavení
Odborná produktová a dovedostní školení
Zaměstnanecké benefity

Své životopisy můžete zanechat na pokladně, případně zaslat na email: Nike.Chodov@trimeragroup.com

Datum uveřejnění: 1.6.2017

VITALAND: asistent/ka

Sportovně aktivní zájemce na pozici asistent/ka nástup ihned.
Hledáme k obsazení 3 pozice na třech pobočkách.

Kontakt : životopis zasílejte 1050@vitaland.cz nebo osobně na OC Chodov Vitaland.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PETCENTER: asistent prodeje

Jsi nadšenec do zvířat? Pojď prodávat k nám do PetCenter. Čti více…

Martin k nám nastoupil na pozici Asistenta prodeje. Martina práce baví, dobře komunikuje, my jsme mu zase pomohli poznat naše produkty a zdokonalit prodejní dovednosti. Po krátkém čase zastával pozici Zástupce vedoucího prodejny. Dosahoval výborných výsledků, a proto jsme ho velice rádi po roce posunuli na pozici Vedoucího prodejny.
Co Martinovi pomohlo tak rychle se vypracovat? „Určitě to byl kolektiv, pomoc kolegů a podpora od firmy. Když jsem nastoupil, tak jsem v podstatě vůbec netušil nic o našem sortimentu a během dvou měsíců jsem se posunul na pozici zástupce! Dostal jsem příležitost a důvěru a to mě motivovalo natolik, že jsem si řekl, že půjdu ještě dál a povedlo se.“
Nyní hledáme stejné nadšence, kteří využijí příležitost vypracovat se tak rychle, jak budou schopni.

Co bude pro začátek náplní Vaší práce?
Povídání se zákazníkem a odborné poradenství. O čem? No přeci oblíbené téma – vše, co se týká domácích mazlíčků.
Práce s pokladnou – spokojený zákazník nakoupí, o tom nám přeci jde.
Dále se to neobejde bez udržování čistoty na prodejně a doplňování zboží, všichni přeci máme rádi pořádek a čisté prostředí, že?
No a samozřejmě také samostatná péče o zvířecí kolektiv, která zahrnuje i mazlení.
Proč u nás budete rádi?
Vaši kolegové jsou nadšenci se stejným zájmem – týmovost je u nás na prvním místě.
Dáváme Vám maximální podporu, na začátku Vás důkladně zaškolíme.
Nemusíte se bát o dobrou práci – jsme stabilní rozvíjející se společnost, kde s Vámi zacházíme jako s člověkem.
Podporujeme Váš karierní růst – s tím souvisí i Váš výdělek.
Vaše znalosti v oboru se zvyšují díky Vašemu zájmu i odborným kurzům.
Užíváte si zaměstnanecké benefity – slevy na produkty, stravenky, finanční bonusy, motivační soutěže.
A hlavně: pracujete v oboru, který je srdeční záležitostí Vás i našich zákazníků.
Co byste měli mít nebo umět?
Vše Vás naučíme. Jediné, co potřebujete, je CHTÍT.
Vstřícný přístup k zákazníkům, zájem o zvířátka a chovatelství.
Spolehlivost, zodpovědnost atd. bereme jako samozřejmost – to má přeci každý, koho práce baví.
Nástup je možný ihned/dohodou.

V případě zájmu posílejte životopisy na email kariera@petcenter.cz nebo volejte na 724 715 263

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PEEK & CLOPPENBURG: assistant department manager – sales

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: ASSISTANT DEPARTMENT MANAGER - SALES

YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR
* Supporting Department Manager in leading the department and training junior staff
* Cooperating with Department Manager in order to achieve set department targets
* Regular merchandise analysis using IT merchandise management system
* Updating the department to improve its sales and presenting merchandise according to visual merchandising guidelines
* Friendly and professional customer service skills

WE ARE LOOKING FOR
* Successful completion of business management course
* Experience in a leadership position, ideally in the textile, FMCG or services sector
* Enthusiasm for fashion and lifestyle
* Strong customer- and service-orientation
* High level of commitment and initiative, and hands-on approach
* Organisational skills and ability to work independently
* Very good English or German language skills

We offer you a diverse, challenging position in a dynamic environment with constantly changing challenges which will give you the opportunity to improve your managerial skills on a continuous basis. You can look forward to an intensive training consisting of theory and practice phases.

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PEEK & CLOPPENBURG: department manager main cash administration

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: DEPARTMENT MANAGER MAIN CASH ADMINISTRATION

YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE
* Being the head of department, with direct personal responsibility for your team
* Responsibility for cash levels and their auditing
* Responsibility for cash accounting including handling and entering daily proceeds
* Ensuring proper checkout procedures and working at the cash desk, if necessary
* Providing administrative support to management
* Managing customer complaints
* Taking and coordinating incoming calls

WE ARE LOOKING FOR
* Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating with an A-level certificate from a university and proven practical knowledge, experience in the retail and/or service industry will be considered an asset
* Several years of management experience
* Excellent knowledge of the German language
* General business sense and numerical comprehension
* Strong customer- and service-orientation as well as strong organisational skills
* High level of commitment, initiative and hands-on approach

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PEEK & CLOPPENBURG: department manager in-store logistics

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: DEPARTMENT MANAGER IN-STORE LOGISTICS

YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE
* Being the head of department, with direct personal responsibility for your team
* Processing incoming products and ensuring a smooth flow of goods to the sales departments
* Leading and carrying out the annual inventory
* Organising storage and transportation of goods, including handling the orders and invoices
* Supporting the sales departments in sales reductions and re-sorting sales items/labels as per the company direction
* Processing customer returns and special customer orders

WE ARE LOOKING FOR
* Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating with an A-level certificate from a university and proven practical knowledge, experience in logistics and/or retail industry will be considered an asset
* Several years of management experience
* Excellent knowledge of German and/or English language
* Confident in dealing with specialist IT programs
* Great attention to detail and organisational skills
* High level of commitment, initiative and hands-on approach

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

PEEK & CLOPPENBURG: department manager – sales

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: DEPARTMENT MANAGER - SALES

YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR
* Leading your own department and improving its sales
* Motivating your team and training its junior staff
* Conducting regular merchandise analysis and optimising sales floor by implementing visual merchandising guidelines
* Liaising and cooperating with purchasing department in order to improve merchandise selection
* Ensuring friendly and professional customer service throughout your department

WE ARE LOOKING FOR
* Several years of leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector
* Successful completion of business management course and enthusiasm for fashion and lifestyle
* Strong customer- and service-orientation
* High level of commitment and initiative and hands-on approach
* Analytical and organisational skills
* Very good English or German language skills

We offer you a diverse, challenging position in a dynamic environment with constantly changing challenges. You can look forward to an intensive training consisting of theory and practice phases.

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz
Datum uveřejnění: 1.6.2017

PEEK & CLOPPENBURG: visual merchandiser

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: VISUAL MERCHANDISER

YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE
* Responsibility for the appearance of the store in terms of decoration, signage and lighting
* Design of shop windows and interior decoration of the store, in line with central concept protocols
* Implementation of sales-promotion measures within visual merchandising
* Responsible for budgeting, ordering and maintenance of materials
* Close collaboration with Sales and the Visual Operations main office

WE ARE LOOKING FOR
* Possessing a professional qualification in Visual Merchandising and proven practical experience in the area of decoration and Visual Merchandising
* Excellent knowledge of German and/or English language
* Enthusiasm and a feel for fashion and trends
* Strong customer- and service-orientation
* High level of commitment, initiative and a hands-on approach

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

Datum uveřejnění: 1.6.2017

GEOX: Asistenta/ku prodeje

Co Vás čeká:
- Profesionální zákaznický servis, prodej
- Práce s pokladnou a pokladním systémem
- Spoluzodpovědnost za prodejnu a za její výsledky
- Visual merchandising
- Udržování prodejny a skladu v čistotě
- Sledování statistik a indexu KPI´s

Čím nás zaujmete:
- Vstřícným a pro-aktivním přístupem k zákazníkům
- Reprezentativním a příjemným vystupováním
- Snahou o přenesení firemní strategie do praxe
- Zodpovědným a samostatným přístupem ke svěřeným úkolům
- Časovou flexibilitou (práce o víkendech a svátcích), otevřeností a kreativitou
- Nadšením a zájmem o módu a práci v obchodě
- Základní znalostí anglického a ruského jazyka (výhodou)

Co pro Vás máme my:
- Kvalitní ohodnocení a motivační odměňovací systém, provize z prodeje
- Firemní benefity, benefity partnerských firem z oblasti luxusního zboží
- Zázemí silného investora a možnost být součástí týmu profesionálů, kteří Vás budou denně inspirovat
- Příjemné pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
- Prostor pro profesní růst (školení v oblasti prodeje, merchandisingu, stylingu, aj.)

V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis. Budeme se těšit na Vaše reakce.
Kontak: jiri.havel@pfb.cz.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

NUTREND store: asistent prodeje

Pro fungující prodejnu NUTREND store v obchodním centru CHODOV Praha hledáme uchazeče/ky na pozici asistent prodeje značkové prodejny (na celý úvazek).
Požadujeme:
-    úplné střední odborné vzdělání
-    dobrá znalost práce na PC (Windows, Excel, Word, Outlook atd.)
-    ochotu vzdělávat se v oboru
-    velmi dobré komunikační schopnosti
-    příjemné vystupování
-    umění jednat s lidmi
-    spolehlivost a zodpovědnost
-    trestní bezúhonnost
-    časovou flexibilitu
-    samostatnost
-    znalost AJ výhodou
-    praxe v prodeji nebo ve fitness centru výhodou
-    základní znalost sportovních doplňků a výživy výhodou
Hlavní náplň práce:
-    příprava zboží k prodeji
-    poskytování odborných informací o zboží zákazníkům
-    prodej zboží zákazníkům
-    udržování pořádku na prodejně
-    práce s pokladnou, odpovědnost za zboží na prodejně
-    řešení reklamací
Nabízíme:
-    práci v moderní a dynamické společnosti s dlouhou historií
-    zaměstnanecké benefity
Nástup:
Březen 2017
Místo výkonu práce:
NUTREND store, CHODOV Praha

Pokud Vás nabídka zaujala, přineste svůj strukturovaný životopis s fotografií do prodejny NUTREND store CHODOV Praha nebo zašlete na emailovou adresu: chodov@nutrendstores.cz. Písemně budou vyrozuměni pouze uchazeči, kteří budou zváni na ústní pohovor.

Datum uveřejnění: 1.6.2017

Tally Weijl: fashion advisor

Tally Weijl hledá módního nadšence pro pracovní pozici - FASHION ADVISOR / Módní poradkyně / poradce.

Tato práce je pro Tebe vhodná pokud:
- Tě zajímá móda a máš smysl pro styl,
- rád/a pracuješ s lidmi,
- jsi komunikativní a s optimistickým přístupem,
- jsi orientován/a na úspěch a výsledky.

Co nabízíme my?
- Flexibilní pracovní dobu,
- profesionální školení,
- stabilního zaměstnavatele i pracovní smlouvu,
- možnost karierního růstu,
- zaměstnanecké slevy na naše produkty,
- finanční příspěvek na pracovní uniformu.

Neváhej a pošli nám svůj životopis na adresu: HR-CZ-SK@tally-weijl.com .

Datum uveřejnění: 1.6.2017

Nahoru