Chtěli byste pracovat v největším obchodním centru v Praze i celé České republice? Zde najdete pravidelně aktualizovaný seznam volných pracovních míst obchodů, restaurací i služeb obchodního Centra Chodov

NANU-NANA: prodavačky a prodavače na HPP

Nabízíme Vám: 
Napínavou a různorodou činnost v prodeji s možností uplatnění vlastních nápadů. Vaší náplní práce bude prezentace zboží a práce na pokladně. 

Váš profil: 
Praxe a zkušenosti v maloobchodě
Připravenost k FLEXIBILNÍMU pracovnímu nasazení na ranní i odpolední směny.
Radost z kontaktu s lidmi v odvětví služeb

Proč se Vaše nasazení vyplatí: 
Nabízíme Vám jisté zaměstnání, přátelské kolegy, zdravou míru samostatnosti a zodpovědnosti a možnost rozvoje Vaší kariéry v mezinárodním podniku. 

Vzbudili jsme Váš zájem? 
Pak prosím předejte Váš profesní životopis vedoucí naší prodejny nebo jej zašlete emailem na adresu kamila.srp@nanu-nana.de. 

 

 

NIKE: Asistent/ka prodeje

Pro naši prodejnu hledáme uchazeče/ku na pozici ASISTENT/KA PRODEJE (HPP).

Požadujeme
Příjemné vystupování a pozitivní vztah k prodeji
Časovou flexibilitu (práce i o víkendu), ochotu učit se novým věcem
Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení
Anglický jazyk
Zájem o sport

Nabízíme
Zajímavé finanční ohodnocení
Být součástí světové jedničky na poli sportovního oblečení a vybavení
Odborná produktová a dovedostní školení
Zaměstnanecké benefity

Své životopisy můžete zanechat na pokladně, případně zaslat na email: Nike.Chodov@trimeragroup.com

 

 

NESPRESSO: Coffee Specialist

Staňte se ambasadorem značky Nespresso v jednom z našich pražských Nespresso Boutiques.
Hledáme brigádníky na pozici Boutique Coffee Specialist.

Coffee Specialist umí poskytnout zákazníkovi prvotřídní servis, poradit s výběrem kávy a provést celou nabídkou produktů Nespresso. Je příjemný a usměvavý člověk, díky kterému se zákazníci budou cítit příjemně a rádi se do Nespresso Boutique budou vracet.

Nabízíme práci v přátelském kolektivu, zajímavé finanční ohodnocení a další benefity.
 
V případě vašeho zájmu zašlete své CV s fotografií na adresu: lucie.harapesova@nespresso.com

VITALAND: asistent/ka

Sportovně aktivní zájemce na pozici asistent/ka nástup ihned.
Hledáme k obsazení 3 pozice na třech pobočkách.

Kontakt : životopis zasílejte 1050@vitaland.cz nebo osobně na OC Chodov Vitaland.

PETCENTER: asistent prodeje

Jsi nadšenec do zvířat? Pojď prodávat k nám do PetCenter. Čti více…

Martin k nám nastoupil na pozici Asistenta prodeje. Martina práce baví, dobře komunikuje, my jsme mu zase pomohli poznat naše produkty a zdokonalit prodejní dovednosti. Po krátkém čase zastával pozici Zástupce vedoucího prodejny. Dosahoval výborných výsledků, a proto jsme ho velice rádi po roce posunuli na pozici Vedoucího prodejny.
Co Martinovi pomohlo tak rychle se vypracovat? „Určitě to byl kolektiv, pomoc kolegů a podpora od firmy. Když jsem nastoupil, tak jsem v podstatě vůbec netušil nic o našem sortimentu a během dvou měsíců jsem se posunul na pozici zástupce! Dostal jsem příležitost a důvěru a to mě motivovalo natolik, že jsem si řekl, že půjdu ještě dál a povedlo se.“
Nyní hledáme stejné nadšence, kteří využijí příležitost vypracovat se tak rychle, jak budou schopni.

Co bude pro začátek náplní Vaší práce?
Povídání se zákazníkem a odborné poradenství. O čem? No přeci oblíbené téma – vše, co se týká domácích mazlíčků.
Práce s pokladnou – spokojený zákazník nakoupí, o tom nám přeci jde.
Dále se to neobejde bez udržování čistoty na prodejně a doplňování zboží, všichni přeci máme rádi pořádek a čisté prostředí, že?
No a samozřejmě také samostatná péče o zvířecí kolektiv, která zahrnuje i mazlení.
Proč u nás budete rádi?
Vaši kolegové jsou nadšenci se stejným zájmem – týmovost je u nás na prvním místě.
Dáváme Vám maximální podporu, na začátku Vás důkladně zaškolíme.
Nemusíte se bát o dobrou práci – jsme stabilní rozvíjející se společnost, kde s Vámi zacházíme jako s člověkem.
Podporujeme Váš karierní růst – s tím souvisí i Váš výdělek.
Vaše znalosti v oboru se zvyšují díky Vašemu zájmu i odborným kurzům.
Užíváte si zaměstnanecké benefity – slevy na produkty, stravenky, finanční bonusy, motivační soutěže.
A hlavně: pracujete v oboru, který je srdeční záležitostí Vás i našich zákazníků.
Co byste měli mít nebo umět?
Vše Vás naučíme. Jediné, co potřebujete, je CHTÍT.
Vstřícný přístup k zákazníkům, zájem o zvířátka a chovatelství.
Spolehlivost, zodpovědnost atd. bereme jako samozřejmost – to má přeci každý, koho práce baví.
Nástup je možný ihned/dohodou.

V případě zájmu posílejte životopisy na email kariera@petcenter.cz nebo volejte na 724 715 263

PEEK & CLOPPENBURG: assistant department manager – sales

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: ASSISTANT DEPARTMENT MANAGER - SALES

YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR
* Supporting Department Manager in leading the department and training junior staff
* Cooperating with Department Manager in order to achieve set department targets
* Regular merchandise analysis using IT merchandise management system
* Updating the department to improve its sales and presenting merchandise according to visual merchandising guidelines
* Friendly and professional customer service skills

WE ARE LOOKING FOR
* Successful completion of business management course
* Experience in a leadership position, ideally in the textile, FMCG or services sector
* Enthusiasm for fashion and lifestyle
* Strong customer- and service-orientation
* High level of commitment and initiative, and hands-on approach
* Organisational skills and ability to work independently
* Very good English or German language skills

We offer you a diverse, challenging position in a dynamic environment with constantly changing challenges which will give you the opportunity to improve your managerial skills on a continuous basis. You can look forward to an intensive training consisting of theory and practice phases.

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

PEEK & CLOPPENBURG: department manager main cash administration

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: DEPARTMENT MANAGER MAIN CASH ADMINISTRATION

YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE
* Being the head of department, with direct personal responsibility for your team
* Responsibility for cash levels and their auditing
* Responsibility for cash accounting including handling and entering daily proceeds
* Ensuring proper checkout procedures and working at the cash desk, if necessary
* Providing administrative support to management
* Managing customer complaints
* Taking and coordinating incoming calls

WE ARE LOOKING FOR
* Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating with an A-level certificate from a university and proven practical knowledge, experience in the retail and/or service industry will be considered an asset
* Several years of management experience
* Excellent knowledge of the German language
* General business sense and numerical comprehension
* Strong customer- and service-orientation as well as strong organisational skills
* High level of commitment, initiative and hands-on approach

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

PEEK & CLOPPENBURG: department manager in-store logistics

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: DEPARTMENT MANAGER IN-STORE LOGISTICS

YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE
* Being the head of department, with direct personal responsibility for your team
* Processing incoming products and ensuring a smooth flow of goods to the sales departments
* Leading and carrying out the annual inventory
* Organising storage and transportation of goods, including handling the orders and invoices
* Supporting the sales departments in sales reductions and re-sorting sales items/labels as per the company direction
* Processing customer returns and special customer orders

WE ARE LOOKING FOR
* Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating with an A-level certificate from a university and proven practical knowledge, experience in logistics and/or retail industry will be considered an asset
* Several years of management experience
* Excellent knowledge of German and/or English language
* Confident in dealing with specialist IT programs
* Great attention to detail and organisational skills
* High level of commitment, initiative and hands-on approach

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

PEEK & CLOPPENBURG: department manager – sales

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: DEPARTMENT MANAGER - SALES

YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR
* Leading your own department and improving its sales
* Motivating your team and training its junior staff
* Conducting regular merchandise analysis and optimising sales floor by implementing visual merchandising guidelines
* Liaising and cooperating with purchasing department in order to improve merchandise selection
* Ensuring friendly and professional customer service throughout your department

WE ARE LOOKING FOR
* Several years of leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector
* Successful completion of business management course and enthusiasm for fashion and lifestyle
* Strong customer- and service-orientation
* High level of commitment and initiative and hands-on approach
* Analytical and organisational skills
* Very good English or German language skills

We offer you a diverse, challenging position in a dynamic environment with constantly changing challenges. You can look forward to an intensive training consisting of theory and practice phases.

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

PEEK & CLOPPENBURG: visual merchandiser

PEEK & CLOPPENBURG OPENS IT’S DOORS IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV!
OUR EXPANSION CONTINUES IN FALL 2017 WITH THE OPENING OF OUR 4.028 M² STORE IN PRAGUE – CENTRUM CHODOV. STARTING NOW YOU CAN APPLY FOR THE FOLLOWING JOB OPPORTUNITY: VISUAL MERCHANDISER

YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE
* Responsibility for the appearance of the store in terms of decoration, signage and lighting
* Design of shop windows and interior decoration of the store, in line with central concept protocols
* Implementation of sales-promotion measures within visual merchandising
* Responsible for budgeting, ordering and maintenance of materials
* Close collaboration with Sales and the Visual Operations main office

WE ARE LOOKING FOR
* Possessing a professional qualification in Visual Merchandising and proven practical experience in the area of decoration and Visual Merchandising
* Excellent knowledge of German and/or English language
* Enthusiasm and a feel for fashion and trends
* Strong customer- and service-orientation
* High level of commitment, initiative and a hands-on approach

INTERESTED?
To apply, please upload your full application documents online at https://career.peek-cloppenburg.com or send an E-Mail to czechrepublic@peek-cloppenburg.cz

GEOX: Asistenta/ku prodeje

Co Vás čeká:
- Profesionální zákaznický servis, prodej
- Práce s pokladnou a pokladním systémem
- Spoluzodpovědnost za prodejnu a za její výsledky
- Visual merchandising
- Udržování prodejny a skladu v čistotě
- Sledování statistik a indexu KPI´s

Čím nás zaujmete:
- Vstřícným a pro-aktivním přístupem k zákazníkům
- Reprezentativním a příjemným vystupováním
- Snahou o přenesení firemní strategie do praxe
- Zodpovědným a samostatným přístupem ke svěřeným úkolům
- Časovou flexibilitou (práce o víkendech a svátcích), otevřeností a kreativitou
- Nadšením a zájmem o módu a práci v obchodě
- Základní znalostí anglického a ruského jazyka (výhodou)

Co pro Vás máme my:
- Kvalitní ohodnocení a motivační odměňovací systém, provize z prodeje
- Firemní benefity, benefity partnerských firem z oblasti luxusního zboží
- Zázemí silného investora a možnost být součástí týmu profesionálů, kteří Vás budou denně inspirovat
- Příjemné pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
- Prostor pro profesní růst (školení v oblasti prodeje, merchandisingu, stylingu, aj.)

V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis. Budeme se těšit na Vaše reakce.
Kontak: mynarova.alena@gmail.com .

NUTREND store: asistent prodeje

Pro fungující prodejnu NUTREND store v obchodním centru CHODOV Praha hledáme uchazeče/ky na pozici asistent prodeje značkové prodejny (na celý úvazek).
Požadujeme:
-    úplné střední odborné vzdělání
-    dobrá znalost práce na PC (Windows, Excel, Word, Outlook atd.)
-    ochotu vzdělávat se v oboru
-    velmi dobré komunikační schopnosti
-    příjemné vystupování
-    umění jednat s lidmi
-    spolehlivost a zodpovědnost
-    trestní bezúhonnost
-    časovou flexibilitu
-    samostatnost
-    znalost AJ výhodou
-    praxe v prodeji nebo ve fitness centru výhodou
-    základní znalost sportovních doplňků a výživy výhodou
Hlavní náplň práce:
-    příprava zboží k prodeji
-    poskytování odborných informací o zboží zákazníkům
-    prodej zboží zákazníkům
-    udržování pořádku na prodejně
-    práce s pokladnou, odpovědnost za zboží na prodejně
-    řešení reklamací
Nabízíme:
-    práci v moderní a dynamické společnosti s dlouhou historií
-    zaměstnanecké benefity
Nástup:
Březen 2017
Místo výkonu práce:
NUTREND store, CHODOV Praha

Pokud Vás nabídka zaujala, přineste svůj strukturovaný životopis s fotografií do prodejny NUTREND store CHODOV Praha nebo zašlete na emailovou adresu: chodov@nutrendstores.cz. Písemně budou vyrozuměni pouze uchazeči, kteří budou zváni na ústní pohovor.

Tally Weijl: fashion advisor

Tally Weijl hledá módního nadšence pro pracovní pozici - FASHION ADVISOR / Módní poradkyně / poradce.

Tato práce je pro Tebe vhodná pokud:
- Tě zajímá móda a máš smysl pro styl,
- rád/a pracuješ s lidmi,
- jsi komunikativní a s optimistickým přístupem,
- jsi orientován/a na úspěch a výsledky.

Co nabízíme my?
- Flexibilní pracovní dobu,
- profesionální školení,
- stabilního zaměstnavatele i pracovní smlouvu,
- možnost karierního růstu,
- zaměstnanecké slevy na naše produkty,
- finanční příspěvek na pracovní uniformu.

Neváhej a pošli nám svůj životopis na adresu: HR-CZ-SK@tally-weijl.com .

ALO diamonds: Odborný prodejce

Přidejte se k nám a splňte si svůj sen!
Tento inzerát je pro ty, kteří mají sen stát se členem skvělého týmu ALO diamonds. Být Sales Professional totiž v naší filozofii znamená, mít možnost prodávat ty nejkrásnější šperky, a hlavně prožívat s našimi klienty ty nejkrásnější okamžiky v jejich životě.

Co od Vás budeme požadovat:
• Úsměv a pozitivní přístup nejen ke klientům, ale taktéž při práci v týmu
• Obchodní a komunikační schopnosti na vysoké úrovni jsou samozřejmostí
• Vyzrálost v přístupu k práci a zodpovědnost za výsledky
• Časovou flexibilitu
• Ochotu učit se a pravidelně se vzdělávat
• Praxe a zkušenosti v oblasti prodeje luxusního produktu (šperků) – výhodou
• Nejdůležitější jsou zkušenosti v oblasti klientského a zákaznického servisu, prodeje
• Komunikativní znalost cizího jazyka - výhodou
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Reference od předchozího zaměstnavatele a výpis z rejstříku trestů
• A na konec to nejdůležitější - náš tým si zakládá na loajalitě a důvěře

Určitě Vás taky zajímá, co nabízíme my:
• Možnost vzdělávaní se v rámci světa šperků a klientského servisu
• Velmi motivující platové podmínky
• Propracovaný systém školení a vzdělávání v oblasti prodeje
• ALO diamonds je dynamickou, rychle se rozvíjející společností
• Možnost kariérního růstu
• Zaměstnanecké benefity a elegantní uniformu
• Zaměstnaní na HPP

Pokud cítíte, že je to nabídka právě pro Vás, neváhejte nás kontaktovat zasláním Vašeho CV a Vaší fotografie na email:  manager.chodovP4@alo.cz
Moc se na vás těšíme.

MANUFAKTURA: Prodejní asistentka / vánoční brigáda

Náplň práce:
Poradenství a péče o zákazníky
Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
Aranžování zboží, udržování prodejny dle standardů společnosti
Práce s pokladnou

Požadujeme:
Příjemné profesionální vystupování
Dobré komunikační schopnosti
Aktivní přístup k zákazníkovi
Schopnost samostatného uvažování, týmovou spolupráci
Aktivní znalost AJ podmínkou (další jiný jazyk vítán)

Nabízíme:
Dlouhodobou spolupráci na HPP (celý, ¾ nebo ½ úvazek)
Motivační finanční ohodnocení 110-120,- Kč/hod.
Zajímavé zaměstnanecké benefity
Rozpis směn na měsíc dopředu
Atraktivní práci v příjemném originálním prostředí
Stabilní zázemí české společnosti
Zaškolení, příjemný a přátelský kolektiv

Nástup možný ihned. www.manufaktura.cz

V případě zájmu prosíme o zaslání vašeho životopisu na adresu: cv.retail@manufaktura.cz

Do předmětu uveďte heslo „Praha“.

 

DESIGUAL: prodavačka

V současné době hledáme kandidáty pro naši prodejnu DESIGUAL Chodov.
Nejdůležitější je pro nás vztah k módě a nadšení pracovat pro jednu z nejoriginálnějších módních značek na světě!!! :)

Popis pozice:
Aktivní a profesionální péče o zákazníka
Péče o vzhled obchodu a zboží dle standardů společnosti

Požadavky:
zájem o módu
schopnost dosahovat dlouhodobé i krátkodobé cíle
zkušenosti z jiného retailového obchodu
vynikající zákaznický servis
týmovost

Nabízíme:
maximální podporu kariérního růstu
sympatické kolegyně
zázemí prestižní módní značky
zaměstnanecké slevy

DESIGUAL - JE ORIGINÁLNÍ - BUĎ ORIGINÁLNÍ - PŘIDEJ SE K NÁM
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky odešlete nám svůj životopis s aktuální fotografií na email barbora.bizova@tasty.cz

MARKS AND SPENCER: Prodavač/ka oddělení potravin/ textilu, plný/zkrácený úvazek

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.
Co od Vás požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný či zkrácený úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou
Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny/módu
* dobré platové podmínky a benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí
* pravidelná interní školení

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.
Těšíme se na Vás!

GINO ROSSI: Zaměstnanci

Hledáme do našeho týmu šikovně,spolehlivé a komunikativní zaměstnance. Informace zde na prodejně  nebo životopisy můžete zasílat na adresu chodov@salon.gino-Rossi.com  
Nástup možný ihned. 

OFFICE SHOES: Asistent(ka) prodeje HPP

Pro naši prodejnu hledáme uchazeče/ku na pozici ASISTENT/KA PRODEJE (HPP).

Pozadujeme:
-zakaznicky servis
-příjemné vystupování a pozitivní vztah k prodeji
- casovou flexibilitu (práce i o víkendu), ochotu učit se novým věcem
-samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost,
-zajem o modu
-spoluzodpovědnost za prodejnu a za její výsledky

Nabizime:
-praci v prijemnem pratelskem prostredi
-pracovni odev a obuv
-motivujici platove ohodnoceni
-benefity

Misto vykonu prace:Praha - Chodov
Termin nastupu: ihned

Pokud Vás nabídka zaujala, přineste svůj strukturovaný životopis s fotografií do prodejny OFFICE SHOES CHODOV Praha nebo zašlete na emailovou adresu: z.celechovska@seznam.cz.

 

ECCO: Prodejní Asistent/ka Praha OC Chodov

Firma: KRM (Czech Republic) s.r.o. (employer)
Místo pracoviště: Praha
Pracovní poměr: práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva, jiné (na dobu určitou)
Vzdělání: odborné vyučení bez maturity
Benefity: bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, firemní akce
Vhodné i pro: osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské (ostatní)
Zařazení: prodavač, prodej a obchod

Co říká KRM (Czech Republic) s.r.o. o pozici
KRM (Czech Republic) s.r.o. je dceřinou společností dánské firmy ECCO Sko, zabývající se výrobou, distribucí a prodejem kvalitní značkové obuvi a doplňků ECCO. Více informací o nás najdete na www.ecco.com.

Požadujeme
- prodejní talent – rychlé a autentické navázání vztahu s klientem
- motivaci poskytovat výjimečné služby zákazníkům přirozeně a v přátelském duchu
- dobré komunikační schopnosti

Nabízíme
Práci ve stabilní mezinárodní společnosti s možností profesního růstu. Výborné platové ohodnocení, skvělý bonusový systém, zaměstnanecké slevy. Propracovaný systém školení, motivační soutěže, voda, káva a čaj na pracovišti zdarma, stravenky po 1 roce.

Náplň práce
Hledáme šikovný prodejní personál, který miluje obuv a komunikaci se zákazníky.

Kontakt : Chodov.manager@krm.ag

PIETRO-FILIPI: Prodejní Asistent/ka Praha OC Chodov

Pro naši prodejnu hledáme nového kolegu/kolegyni.
Baví vás komunikovat s lidmi? Máte rádi módu? Rádi vymýšlíte nové kombinace oblečení? Pak jste pro nás ti praví!!! Prodej u nás není pouze podávání a doplňování zboží, naši zákazníci očekávají profesionální servis, znalost produktu, schopnost stylingu - umět vhodně kombinovat oblečení. Pracuje se včetně některých víkendů a pracovní doba je nerovnoměrně rozložená. Jedná se o úvazek 40hod/týdně.

Požadujeme:
- příjemné vystupování a reprezentativní vzhled 
- orientace na trhu s módou a cit pro značku
- komunikační schopnosti, výřečnost 
- orientace na klienta a na výsledek 
- motivaci a chuť učit se 
- časovou flexibilitu 
- spolehlivost, otevřenost, kreativitu, pracovitost 
- nástup ihned

Nabízíme:
- zajímavou a kreativní práci v atraktivním prostředí
- školení v oblasti technik prodeje a stylingu 
- zajímavé finanční ohodnocení (dle osobních výsledků prodeje) 
- zaměstnanecké benefity

V případě, že vás naše nabídka zaujala a chcete se zúčastnit pohovoru, prosím, zašlete své CV s fotografií a datem narození na adresu: 
saskova@pietro-filipi.cz 
Odpovídat budeme pouze vybraným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

Profil naší společnosti můžete získat na www.pietro-filipi.cz

NAPAPIJRI, SUPERDRY: personal

Nabízíme:
- motivační bonusový program a dobré platové ohodnocení
- práce v příjemném pracovním prostředí a v přátelském kolektivu
- zaměstnanecké benefity 
- stabilní zázemí expandující společnosti Praha@superdry.cz napapijri@email.cz 

Požadujeme: 
- spolehlivost a profesionální vystupování, ochotu a schopnost učit se
- komunikativnost a vztah k zákazníkovi
- zkušenosti s prodejem v stejném nebo podobném oboru
- znalost AJ výhodou

Budeme se těšit na Váš životopis 

Pošlete životopis: Praha@superdry.cz,  napapijri@email.cz 

NESPRESSO BOUTIQUE - COFFEE SPECIALIST

Nespresso je mezinárodní společnost, která je již od roku 1986 průkopníkem ve výrobě a distribuci porcované kávy.
Společnost změnila kávovou kulturu a i nadále inovuje a celosvětově poskytuje nejvyšší kvalitu kávy.


Boutique coffee specislist je ambasadorem společnosti Nespresso reprezentujícím tuto značku. Jeho hlavním cílem není pouze prodej, ale hlavně vytvoření pozitivního vztahu se zákazníkem.

Do nového Nespresso Boutiques hledáme týmového hráče na HPP, který poskytne zákazníkovi prvotřídní servis a provede ho jak samotným Boutique, tak celou nabídkou Nespresso produktů. Boutique coffee specialist musí být jednak odborníkem ve svém oboru, který je schopen doporučit druh kávy nebo kávovar vyhovující požadavkům zákazníka, ale zároveň příjemným a usměvavým člověkem, díky kterému se zákazník Nespresso bude vždy cítit vítaný a bude se do Nespresso Boutique rád vracet. Hledáme kandidáta, který ovládá anglický jazyk - další jazyky jsou vítanou výhodou.

Nabízíme práci ve výborném kolektivu, nadstandardní mzdové podmínky s finančními odměnami při splnění týmových prodejních cílů, příspěvky na stravování, benefit plus program, zaměstnanecký kávovar, občerstvení na pracovišti a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nám prosím zašlete vaše CV s fotografií na adresu: dusan.milicka@nespresso.com
Vybraní kandidáti budou následně pozváni na pohovor. Pokud neobdržíte odpověď během následujících třech týdnů, byla dána přednost jiným uchazečům.

SKECHERS: Asistent/-ka prodeje a Brigádnik/brigádnice

Do prodejny SKECHERS sháníme nové členy týmu, a to na pozice Asistent/-ka prodeje a Brigádnik/brigádnice.

Požadujeme:
- příjemné a profesionální vystupování
- časovou flexibilitu
- spolehlivost, pečlivost, prozákaznícky přístup
- výborné prodejní dovednosti
- zkušenosti s prodejem v stejném nebo podobném oboru vítany
- znalost AJ výhodou
- záliba v aktivním sportu (běh, atletika, cvičení) určitě výhodou

Nabízíme:
- patřičné mzdové ohodnocení
- možnost seberealizace a kariérního růstu
- zaměstnanecké slevy, motivační bonusový program
- práce v příjemném pracovním prostředí
- vstupní zaškolení
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- nástup ihned nebo dohodou

Náplň práce:
- prezentace a prodej zboží z nabízeného sortimentu obuvi
- ztotožnění se s moderní značkou kvalitní obuvi
- budovaní dobrých vztahů se zákazníky, kvalifikované představovaní nabízeného zboží
- příjem, kontrola, inventarizace zboží, péče o zboží
- spoluodpovědnost za plnění hospodářských cílů prodejny
- účast na školeních
V případě, že máte rádi módu a naše nabídka Vás zaujala, budeme se těšit na Váš životopis s fotografií. CV zasílejte na w-mailovou adresu vojtech.moravec@vestiofashion.com.

 

FOOT LOCKER: nové kolegy

Máš rád tenisky a sportovně-značkovou módu?
Společnost FootLocker hledá do svých prodejen v Praze nové kolegy!

Nabízíme:
- práci v mladém kolektivu.
- příjemné pracovní prostředí.
- motivující platební ohodnocení.
- smlouvu na dobu neurčitou.
- práci na plný i zkrácený úvazek.

Své životopisy posílejte na footlockerpraha@gmail.com, nebo jej přímo zaneste do prodejny FootLocker v OC Chodov.

DATES MOBILE: Asistent prodeje,prodejce mobilních telefonů,Praha

Nabízený plat: fix + odměny z prodeje, motivační soutěže, kvartální odměny

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Aktivní prodej produktů a služeb zákazníkům na prodejně. Řešit požadavky a potřeby zákazníků. Vést administrativu a agendu spojenou s prodejem a následným zákaznickým servisem.

Jiné výhody
Zajímavá práce ve stabilní společnosti s výborným finančním ohodnocením. Práce s nejnovějšími technologiemi v mladém kolektivu. Možnost zakoupení mobilního telefonu a příslušenství za nákupní ceny, zaškolení před nástupem, firemní oblečení

Zaměření, obor:
Počítačové znalosti - uživatel:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word - pokročilý

Informace o náboru
- Praxe v oblasti prodeje a péče o zákazníky výhodou
- Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- Rozvinuté prodejní a komunikační dovednosti
- Reprezentativní vystupování
- Flexibilita a vysoké pracovní nasazení
- Odolnost vůči stresu, asertivita a empatie

DATES MOBILE je stabilní společnost s dlouholetým působením na českém i slovenském trhu. Poskytujeme široký sortiment produktů a služeb v oblasti mobilních technologií a příslušenství.

GUESS: prodejní asistent/ka

Známý pro evropský styling, prvotřídní image a okouzlující kolekce, GUESS je jednou z nejznámějších fashion společností na světě. V roce 1980 byl denimzastaralý a postrádal módnost. Zakladatelé bratři Marciano spojili evropskýstyl s tradiční americkou tkaninou a změnili vnímání denimu navždy tím, že vytvořili smyslnou, inovativní a nadčasovou linii. Marilyn Jean, první americký design značky GUESS. Úspěch značky je mnohostranný, ale základem úspěchu je průkopnická reklama. Zaměřena spíše na image značky než na specifické produkty, vyjadřuje postoj a životní styl. Když lidé myslí na GUESS, myslí na "dívky GUESS", jako Claudia Schiffer, Eva Herzigová, Naomi Campbell". "Dívka Guess" je neznámá a ztělesňuje ducha a svůdnost značky. Pohled na život jako umění a nepolevující pocit objevování se nadále vyvíjí v cestě života amerického snu. Je to stále stejné nadšení a vášeň, které řídí společnost kupředu. Jeden svět, jedna značka.

Do naší prodejny v OC Chodov, hledáme nového člena týmu na pozici prodejní asistent/ka.

Náplň práce prodejní asistentka:
- prodej nejnovějších fashion trendů
- poradenství a péče o zákazníky
- aranžování zboží a udržování prodejny
- práce s pokladnou a počítačem

Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- příjemné profesionální vystupování, cit pro prezentaci zboží
- praxi v oboru min.1rok
- orientaci v módních trendech
- loajalitu, spolehlivost a preciznost
- časovou flexibilitu a vysoké pracovní nasazení
- schopnost samostatného uvažování, teamovou spolupráci
- znalost cizího jazyka výhodou - komunikativní úroveň

Nabízíme:
- zajímavou práci, kontakt s fashion trendy
- zaškolení, profesionální a přátelský kolektiv
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost seberealizace, možnost kariérního růstu
- zaměstnanecké benefity
- systém zaměstnaneckých odměn

Nástup možný ihned nebo dohodou.
Pokud Vás tento inzerát zaujal, zašlete nám svůj životopis s aktuální fotografií na prace@guess.cz nebo zaneste do prodejny Guess v OC Chodov.

AERONAUTICA MILITARE – ASISTENT/KA PRODEJE (HP/DPP)

Do našeho týmu přijmeme asistenta/tku prodeje na hlavní prac. poměr nebo brigádně.
Náplní práce je především aktivní poradenství a prodej dámské, pánské a dětské italské módy.

Nástup: ihned nebo dohodou.

Požadujeme:
· výborné komunikační a prodejní schopnosti
· časovou flexibilitu a spolehlivost
· aktivní přístup k práci
· cizí jazyk - výhodou
· středoškolské vzdělání nebo vyučení s maturitou

Nabízíme:
· moderní a příjemné pracovní prostředí
· motivační systém odměňování
· zaměstnanecké výhody
· práci v malém kolektivu
· možnost seberealizace

Místo výkonu práce : Praha OC Chodov nebo NC Černý Most

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis s aktuální fotografií na aeronauticachodov@seznam.cz nebo ho zanechte přímo na prodejně.
Buďte i Vy součástí Aeronautica Militare!

THE NORTH FACE: prodavač / prodavačka

The North Face hledá zaměstnance na pozici prodavač / prodavačka na hlavní úvazek Praha

Od kandidáta požadujeme:
- velmi dobré komunikační schopnosti
- zkušenosti s prodejem alespoň 2 roky
- příjemné vystupování a péči o zákazníky
- základní znalosti outdoorového sortimentu
- základní znalost anglického jazyka - minimálně SŠ vzdělání

Nabízíme :
- práci pro známou značku, lídra ve svém oboru
- práci na dobu určitou s možností následného prodloužení
- pracovní oblečení zdarma - plat 16 000 Kč hrubého + bonusy na základě výsledků prodeje
- nástup možný ihned

Životopis prosím pošlete na : Tomas_Pospisil@vfc.com do předmětu zpráva prosím uveďte TNF-HPP


ADIDAS: Prodejní asistent(ka) Praha OC Chodov

Požadujeme:
• minimálně výuční list
• prodejní dovednosti
• znalost sportovního sortimentu
• komunikativnost
• aktivní přístup k práci
• pečlivost a samostatnost
• uživatelskou znalost práce na PC (word, excel)
• zkušenost v obchodu vítaná
• přehled o konkurenci v regionu, orientace v módních trendech
• silná orientace na zákazníka
• komunikativní AJ výhodou
• příjemné vystupování

Nabízíme:
• motivační systém finančního ohodnocení
• práci v moderní a dynamické společnosti
• možnost seberealizace
• zaměstnanecké výhody
• práci s atraktivními produkty světové značky

Další informace:
Termín nástupu: dohodou
Místo pracoviště: Praha

V případě Vašeho zájmu o výběrové řízení na danou pozici nám zašlete motivační dopis a profesní životopis na vit.weber@lionsport.cz

MARKS and SPENCER: Vedoucí oddělení – dámský textil

Baví Vás řídit vlastní tým a podporovat jej v poskytování toho nejlepšího zákaznického servisu?
Jste organizačně schopní a zaměření na výsledek?
Chcete pracovat v týmu, kde jsou vztahy založeny na důvěře a respektu?

Pak hledáme právě Vás!
Pro naši prodejnu v Centru Chodov přijmeme kandidáta/ku na pozici Vedoucí oddělení, které baví vést a motivovat tým a dosahovat co nejlepších výsledků.
Budete zodpovědný/á za plnění plánu prodeje, řízení týmu cca 10 - 15 prodavačů a za poskytování výborného zákaznického servisu. Součástí Vaší práce bude také analýza prodejů a zodpovědnost za vzhled a změny prodejní plochy.

Co od Vás požadujeme:
- zkušenosti s řízením týmu - budete zodpovědný/á za tým o cca 10 - 15 lidech
- komunikativní znalost AJ - pravidelná e-mailová komunikace, méně často mluvená forma
- znalost provozu prodejny a zkušenosti v prodeji
- uživatelskou znalost MS Office
- organizační dovednosti a schopnost delegovat práci
- výborné komunikační dovednosti a schopnost nadchnout a motivovat tým
- ochotu pracovat na směny a o víkendech

Co Vám nabízíme:
- zajímavou práci v oblasti módy
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- různorodé benefity (stravenky, karta Multisport, sleva na naše zboží, dárkové poukazy, atd.)
- vstupní zaškolení a další pravidelná školení
- možnost profesního a osobního rozvoje
- pracoviště: prodejna M&S, Centrum Chodov

V případě, že Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: martin.bacak@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.
Těšíme se na Vás!

MARKS and SPENCER: Prodavač/ka, oddělení potravin,Chodov

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidlená úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:
* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný či zkrácený úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny
* dobré platové podmínky a benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí
* pravidelná interní školení

Neváhejte a přijďte se přesvědčit, že Marks and Spencer je to správné místo pro práci.

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: marta.hutnikova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.
Těšíme se na Vás!

HOLANDSKÉ KVĚTINY: florista/floristka

Přijmeme floristu/floristku s praxí do naší prodejny. Nástup možný ihned. Více informací na prodejně nebo na tel. čísle 730 571 760.

DESIGUAL: Asistent/ka prodeje

Požadujeme
• předcházející praxe na obdobné pozici či v oblasti obchodu alespoň 1 rok
• orientaci na trhu s módou
• velmi dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
• reprezentativní vzhled a příjemné vystupování
• estetické cítění
• motivaci a chuť učit se

Nabízíme
• zajímavou práci v mladém kolektivu pro jednu z nejprestižnějších módních značek
• zajímavé finanční ohodnocení
• možnost profesního růstu, dlouhodobou perspektivu
• zajímavý systém benefitů-bonusy, zaměstnanecké slevy, atd.

Životopisy zasílejte na: anna.libanska@tasty.cz

TRUSSARDI JEANS: ASISTENTKA PRODEJE NA PLNÝ ÚVAZEK

Pro butik Trussardi jeans přijmeme do našeho týmu asistentku prodeje na plný úvazek, nástup možný od 1.4.2016.

Požadavky:
- orientace na zákazníka
- flexibilita
- spolehlivost
- zájem o módu
- reprezentativní vzhled

Nabízíme:
- příjemné prostředí malého kolektivu
- fixní plat, osobní ohodnocení a bonusy
- zaměstnaneckou slevu
- uniformu
- možnost zapojení do Multisport programu

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis na email: trussardijeanschodov@seznam.cz

KLIER: kadeřnice i kadeřníky na HPP/ČPP.

Nabízíme:
- Pracovní poměr s pracovní smlouvou
- Stabilní, trvalé zaměstnání
- Dobré finanční ohodnocení (mzda + prémie dle výkonu)
- Stálou klientelu
- Odborná školení

Požadujeme:
- Vyučení v oboru (případně rekvalifikaci)
- Příjemné vystupování
- Zájem o kadeřnické řemeslo

Pro více informací volejte:
Kadeřnictví KLIER v OC Chodov, tel.: 272 075 370

X-BAGS: prodavačka

Přijmeme milou a spolehlivou prodavačku do naší provozovny v Praze. Příjemné prostředí,krátký, dlouhý týden. Nástup Ihned!! V případě zájmu přineste svůj životopis na naši prodejnu X-BAGS v OC Chodov Praha.

ORSAY: prodavač/-ka

Pro naši prodejnu v OC Chodov hledáme kandidát-ky na pozici Sales Assistant (prodavač/-ka) na plný/částečný úvazek.
Úkoly :
Aktivní komunikace se zákazníky
Poradenství v oblasti stylu a trendů
Identifikace se značkou ORSAY a její propagace
Zajištění běžného chodu prodejny

Požadavky :
Dobrou schopnost komunikace
Zájem o módu a aktuální trendy
Časovou flexibilitu
Vzdělání obchodního nebo textilního směru

ORSAY nabízí :
Více než pouhé pracovní místo
Mnoho možností individuálního rozvoje

V případě zájmu nechejte Váš životopis na prodejně anebo jej zašlete na adresu : jana.nohavicova@orsay.com /do předmětu emailu prosím uveďte Orsay - Chodov/

Vaši budoucnost můžete tvořit již nyní! Můžete tvořit ORSAY!

PAUL: Prodavač / ka

Do našeho týmu přijmeme nové kolegy a kolegyně: Prodavač / ka
Nabízíme: zázemí silné mezinárodní společnosti, práci v atraktivním a profesionálním prostředí, zaškolení a trénink, profesní růst, přátelskou atmosféru, motivační finanční ohodnocení, zaměstnání na HPP i brigádu.

Nástup dohodou, možný ihned.

místo pracoviště: pekařství PAUL Praha
nebo pekařství PAUL letiště Václava Havla Praha

Požadujeme:
- spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
- chuť pracovat, týmového ducha
- středoškolské vzdělání
- komunikativnost, prozákaznické chování
- angličtinu (mírně pokročilá)
- časovou flexibilitu
- praxe na obdobné pozici výhodou
- zdravotní průkaz
- čistý trestní rejstřík

Pracovník studené kuchyně, pekař / cukrář
místo pracoviště: pekařství PAUL Praha
nebo pekařství PAUL letiště Václava Havla Praha

Požadujeme:
- spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
- vzručnost, chuť pracovat
- týmového ducha
- časovou flexibilitu - časný nástup na ranní směny
- praxe na obdobné pozici
- zdravotní průkaz
- čistý trestní rejstřík

Kontaktujte nás e-mailem na info@paul-cz.com

NORDBLANC : brigádníka/brigádnici

Značková prodejna NORDBLANC v OC Centrum Chodov přijme brigádníka/brigádnici. Své životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: jana.paskova@nordblanc.cz

OFFICE SHOES: STORE MANAGER prodejna

Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: ihned
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr

Pracovní náplň:
- zákaznický servis
- organizace chodu prodejny a zaměstnanců
- starost o vizuální vzhled prodejny
- organizace skladových zásob prodejny
- dodržování firemních standardů
- aplikace marketingového materiálu

Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Co nabízíme:
- práci v příjemném prostředí na HPP
- stabilní pozice firmy na trhu
- možnost profesního růstu
- motivující platové ohodnocení
- benefity

V případě zájmu zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na níže uvedenou e-mailovou adresu.
Praha – lkomosny@shoebox.cz – do předmětu e-mailu uveďte „OFC - MANAGER“. Těšíme se na nové posily našeho kolektivu!


BUTLERS: Asistent/ka prodeje HPP

Inspirující, stylový, unikátní a chytrý? Vidíte se tam? A máte navíc obchodního ducha? Baví vás komunikovat? Baví vás design a interiér? Baví vás vybírat doplňky a dekorace? Máte chuť do práce a chuť vidět za sebou výsledky?
Pak se staňte jedním z členů týmu BUTLERS! Přihlašte se do výběrového řízení.

Pozice: Asistent/ka prodeje - HPP

Vaše životopisy posílejte na hana.prochazkova@butlers.cz

BUTLERS: Asistent prodeje brigádně

Inspirující, stylový, unikátní a chytrý? Vidíte se tam? A máte navíc obchodního ducha? Baví vás komunikovat? Baví vás design a interiér? Baví vás vybírat doplňky a dekorace? Máte chuť do práce a chuť vidět za sebou výsledky?
Pak se staňte jedním z členů týmu BUTLERS! Přihlašte se do výběrového řízení.

Pozice: Asistent prodeje - brigáda

Vaše životopisy posílejte na hana.prochazkova@butlers.cz


 

VERSACE JEANS: Asistentka prodeje na plný úvazek

Pro butik Versace jeans přijmeme do našeho týmu asistentku prodeje na plný úvazek, nástup možný ihned.

Požadavky:
- orientace na zákazníka
- spolehlivost
- zájem o módu
- flexibilita

Nabízíme:
- příjemné prostředí malého kolektivu
- fixní plat, osobní ohodnocení
- zaměstnaneckou slevu
- uniformu

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis na email: versacejeanschodov@seznam.cz

GANT: Asistent/-ka prodeje GANT

Asistent/-ka prodeje se aktivně podílí na prodeji zboží značky GANT konečnému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenství a služby zákaznického servisu, vykonává jednotlivé činnosti na prodejně, plní úkoly nadřízeného a je odpovědný za jejich plnění. Asistent/-ka prodeje aktivně přistupuje ke zlepšení zákaznického servisu.

Hledáme pouze ty nejlepší z vás, kteří chcete ve svém oboru něco dokázat. Pokud jsou pro Vás nadprůměrné výsledky samozřejmostí a Vy chcete ještě víc, pak jste ideálním kandidátem.

Jaká bude Vaše pracovní náplň?
- Prezentace a prodej zboží z nabízeného sortimentu GANT, poskytování poradenské služby zákazníkům
- Budování dobrých vztahů se zákazníky
- Spoluzodpovědnost za dosahování očekávaných výsledků prodeje
- Zodpovědnost za svěřené prostředky na prodejně
- Příjem, kontrola, reklamace, příprava k prodeji a údržba zboží
- Provádění inventarizace zboží, peněžních prostředků a majetku společnosti na prodejně

Co od Vás očekáváme?
- Zkušenosti s prodejem oděvů ideálně 2 roky
- SŠ vzdělání
- Cit pro styl a módní trendy
- Pro-klientský přístup
- Příjemný vzhled a vystupování
- Tah na branku
- Týmového partnera s motivací k prodeji
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni, ruština výhodou
- Počítačové znalosti – Microsoft (Excel, Word, Outlook - základy), práce s internetem

Co bychom Vám rádi nabídli?
- Zaměstnání v úspěšné a dynamické mezinárodní společnosti
- Atraktivní platové ohodnocení a bonusy
- Příspěvek na stravování
- Možnost kariérního růstu a vzdělávání
- Přátelský kolektiv
- Práci v designovém prostředí

Kdy už se k nám můžete přidat?
- IHNED

Podmínky výběrového řízení:
Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s aktuální fotografií na adresu: recruitment@vermont.eu. Rádi bychom, ale uchazečům, kteří nesplňují požadavky pro danou pozici, z časových důvodů nemůžeme odpovědět.

GANT: Vedoucí prodejny GANT prodejny Praha

Hledáme pouze ty nejlepší z vás, kteří chcete ve svém oboru něco dokázat. Pokud jsou pro Vás nadprůměrné výsledky samozřejmostí a Vy chcete ještě víc, pak jste ideálním kandidátem.

Popis pozice:
Vedoucí má hlavní zodpovědnost za vedení jedné z našich nejlepších prodejen. Jeho přímým nadřízeným je Retail Country Manager.

Store Manager podporuje a motivuje team asistentů prodeje. V průběhu pracovního dne organizuje práci, koordinuje jednotlivé činnosti na prodejně a vytváří příznivé podmínky k jejich vykonávání. Store Manager aktivně přistupuje ke zlepšení zákaznického servisu a koučuje asistenty prodeje v oblasti prodejních dovedností. Dále se podílí na prodeji zboží značky GANT konečnému zákazníkovi, poskytování odborného poradenství a služeb zákaznického servisu. Store Manager je hlavou rodiny a vůdcem týmu!

Náplň Vaší práce:
• Prvotřídní prezentace a prodej zboží z nabízeného sortimentu GANT, poskytování poradenské služby zákazníkům
• Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky, představování historie a tradice značky GANT
• Zodpovědnost za dosahování očekávaných výsledků prodeje
• Objednávání, příjem, kontrola, reklamace, příprava k prodeji a údržba zboží
• Inventarizace zboží, peněžních prostředků a majetku společnosti na prodejně
• Spolupráce s oddělením marketingu a merchandisingu, HR, logistiky, IT a financí
• Řízení a hodnocení podřízených zaměstnanců
• Školení nových zaměstnanců
• Zodpovědnost za vzhled a chod prodejny v souladu s interními předpisy

Co od Vás očekáváme?
• Vynikající manažerské a prodejní dovednosti
• Několikaleté zkušenosti s vedením týmu
• Praxe v prodeji luxusních značek minimálně 2 roky podmínkou
• Vyvinutý cit pro styl a odívání / módní nadšenec
• Pro-klientský přístup
• SŠ vzdělání
• Znalost angličtiny na komunikativní úrovni výhodou
• Počítačové znalosti – MS Office (Excel, Word, Outlook), práce s internetovými prohlížeči
• Osobnost silně zaměřenou na výsledek
• Nadprůměrnou schopnost motivovat podřízené
• Zapálení pro věc a ctižádost

Co nabízíme:
Zaměstnání v úspěšné a dynamické mezinárodní společnosti
Přátelský kolektiv a rodinné prostředí
Velice zajímavé platové ohodnocení a bonusy
Příspěvek na stravování
Mobilní telefon
Práci v designovém prostředí
Možnost kariérního růstu a osobního vzdělávání
Prostor pro vaše nápady
Seberealizace
Možnost vyniknout

Nehledáme pouhého store managera, ale ambasadora značky!

Nástup: dohodou

Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií na adresu recruitment@vermont.eu
Uchazečům, kteří nesplňují požadavky pro danou pozici, z časových důvodů bohužel nemůžeme individuálně odpovědět.

GANT: Zástupce vedoucího prodejny GANT

Zástupce vedoucího má zodpovědnost za vedení a chod prodejny. Jeho přímým nadřízeným je Store Manager, kterého v době jeho nepřítomnosti plně zastupuje.

Deputy Store Manager podporuje a motivuje team asistentů prodeje. V průběhu pracovního dne organizuje práci, koordinuje jednotlivé činnosti na prodejně, rozděluje úkoly, kontroluje jejich plnění a vytváří příznivé podmínky k jejich vykonávání.

Jaká bude Vaše pracovní náplň?
• Prvotřídní prezentace a prodej zboží z nabízeného sortimentu GANT, poskytování poradenské služby zákazníkům
• Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky, představování historie a tradice značky GANT
• Spoluzodpovědnost za dosahování očekávaných výsledků prodeje
• Objednávání, příjem, kontrola, reklamace, příprava k prodeji a údržba zboží
• Inventarizace zboží, peněžních prostředků a majetku společnosti na prodejně
• Spolupráce s oddělením marketingu a merchandisingu, HR, logistiky, IT a financí
• Podílení se na řízení a hodnocení podřízených zaměstnanců
• Spolupráce při zaškolení nových zaměstnanců
• Zodpovědnost za vzhled a chod prodejny v souladu s interními předpisy

Co od Vás očekáváme?
• Manažerské a prodejní dovednosti
• Zkušenosti s vedením týmu výhodou
• Praxe v prodeji luxusních značek minimálně 1 rok podmínkou
• Vyvinutý cit pro styl a odívání / módní nadšenec
• Pro-klientský přístup
• SŠ vzdělání
• Znalost angličtiny na komunikativni úrovní podmínkou
• Počítačové znalosti – MS Office (Excel, Word, Outlook), práce s internetovými prohlížeči
• Osobnost silně zaměřenou na výsledek
• Schopnost motivovat podřízené
• Zapálení pro věc a ctižádost

Co nabízíme:
• Zaměstnání v úspěšné a dynamické mezinárodní společnosti
• Přátelský kolektiv a rodinné prostředí
• Velice zajímavé platové ohodnocení a bonusy
• Příspěvek na stravování
• Práci v designovém prostředí
• Možnost kariérního růstu a osobního vzdělávání
• Prostor pro vaše nápady
• Seberealizace
• Možnost vyniknout

Nehledáme pouhého store managera, ale ambasadora značky!

Nástup: dohodou

Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií na adresu recruitment@vermont.eu
Uchazečům, kteří nesplňují požadavky pro danou pozici, z časových důvodů bohužel nemůžeme individuálně odpovědět.

CALVIN KLEIN UNDERWEAR: prodejní asistentka

Pracovní náplň:
- spolehlivost a pracovitost
- příjemné vystupování
- min. 1 rok praxe s prodejem spodního prádla podmínkou
- reference

Požadavky:
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv
- zázemí stabilní společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost seberealizace a kariérního růstu v rámci firemní struktury
- zaměstnanecké výhody
- vstupní zaškolení a pravidelná školení
- pracovní uniformy

Platové podmínky:
- dohodou

Nástup ihned.

Kontakt: prace@ckje.cz

MANUFAKTURA: ASISTENT/KA PRODEJE

Pokud rádi hovoříte cizím jazykem a turistický ruch je pro Vás výzvou, nebo oceníte dlouhodobou práci se stálým zákazníkem OC a máte zájem o kosmetiku, stojíme právě o Vás.

Nabízíme:
- dlouhodobou práci při studiu VŠ: formou DPČ nebo HPP ½, HPP 3/4 úvazek
- mzdu až 110,- Kč/hod (dle úvazku) + firemní benefity
- rozpis pracovních směn vždy na měsíc dopředu
- zázemí stabilní české společnosti, férové jednání a podporu v profesním výkonu
- zkušební směnu a kvalitní zaškolení

Požadujeme:
- velmi dobré komunikační schopnosti
- chuť a snahu pracovat a sebevzdělávat se
- aktivní přístup k zákazníkovi
- AJ pokročile a aktivně (další jiný jazyk vítán)

Nástup ihned (duben/květen 2015)

Kontakt pro zaslání CV + motivační dopisu: pavla.dockalova@manufaktura.cz
V motivačním dopisu uveďte Vaše reálné časové možnosti.
Více o společnosti: www.manufaktura.cz, Facebook

PET CENTER: Vedoucí prodejny / Zástupce vedoucího prodejny v chovatelských potřebách

Rádi byste spojili svůj zájem o oblast chovatelství a zkušenost s prodejem? Jste proaktivní a chcete se svým týmem vždy hledat způsob, jak zlepšit výsledky přidělené prodejny? Máte zkušenosti s vedením a motivací lidí? Hledáte stabilní a dlouhodobé zaměstnání?
V různých lokalitách Prahy máme 30 poboček a právě hledáme nové kolegy, přidejte se k nám! V případě zájmu pošlete Váš životopis emailem na adresu kariera@petcenter.cz a nezapomeňte uvést, o jakou pozici a v jakém městě máte zájem.

Jaká bude Vaše náplň práce?
- Zodpovědnost za plnění ekonomických ukazatelů svěřené prodejny
- Řízení chodu prodejny a vedení svěřeného kolektivu
- Motivace, hodnocení a školení zaměstnanců
- Delegování úkolů a jejich kontrola
- Aktivní oslovování zákazníků a prodej sortimentu chovatelských potřeb
- Odborné poradenství zákazníkům
- Vedení potřebné administrativy a statistik, reporting

Co Vám nabízíme?
- Příležitost využít své zkušenosti z oblasti prodeje a chovatelství a rozvíjet je dál
- Možnost profesního rozvoje a platového růstu
- Zvyšování znalostí a kvalifikace formou zákonných či odborných produktových školení (odborné a manažerské vzdělávání), možnost získat osvědčení o absolvovaných kurzech
- Balíček zaměstnaneckých výhod
- Jistotu zaměstnání (pracovní poměr na dobu neurčitou), zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti

Co od Vás očekáváme?
- Min. SŠ vzdělání
- Zájem o obor a touhu se dále vzdělávat
- Schopnost vést a motivovat tým na prodejně pozitivním způsobem
- Praxe v maloobchodu a praxe na vedoucí pozici ideálně více než 1 rok
- Velmi dobré řídící, organizační a komunikační dovednosti
- Proaktivní zákaznický přístup
- Zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
- Časovou flexibilitu
- Týmovost
- Znalost práce s PC (MS Office)

KOŠILE: Shop asistentka

Do naší prodejny Košile… hledáme shop asistentku. Nástup od 1.4.2015
Životopis zasílejte na praha@amjshop.cz

Nordblanc: Hledáme asistenta/asistentku

Prodejna NORDBLANC přijme asistenta/asistentku prodeje na hlavní pracovní poměr, s nástupem ihned. Své životopisy posílejte na e-mailovou adresu: jana.paskova@nordblanc.cz

iSetos Apple Premium Reseller: Hledáme Brigádniky

Jste nadšenci do značky Apple? Zajímají Vás nové technologie a moderní technické vychytávky? Baví Vás komunikace s lidmi? Chcete se stát důležitým článkem silné české společnosti? Právě hledáme brigádníka na naši prodejnu Apple Premium Reseller v Praze.

Náplň práce:
• Aktivní prodej produktů a služeb zákazníkům
• Poskytování aktuálních informací o nabídce produktů a služeb
• Analýza a řešení požadavků a potřeb zákazníků

Požadujeme:
• SŠ vzdělání
• Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem
• Nutná znalost produktů Apple
• Praxe v oblasti prodeje výhodou
• Výborné komunikační a řídící schopnosti
• Orientaci na výsledek
• Flexibilitu, iniciativu a samostatnost
• Vysoké pracovní nasazení
• Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem
• Zodpovědnost


Nabízíme:
• Šanci pracovat s produkty značky s vysokým nárůstem popularity po celém světě.
• Zázemí velké a stabilní firmy s dlouhou historií na českém trhu.
• Možnost seberealizace v zajímavé, odpovědné a samostatné práci.
• Příjemné pracovní prostředí.

Jak dát o sobě vědět? Poslat životopis s přiloženou fotografii na email prace@setos.cz

Angelo: hodinář

Angelo klenoty hledá hodináře na HPP nebo dlouhodobou spolupráci pro obchod v OC Chodov.

Požadujeme:
- výuční list
- znalost hodinářského zboží
- praxi v oboru
- spolehlivost, pečlivost

Náplň práce:
- servis a opravy hodinářského sortimentu přímo na prodejně.
Své životopisy zasílejte na : angelohodinar@gmail.com

Albert: Prodavač specialista do úseků: Pečivo, Maso, Uzeniny, Pokladny, Ovoce a Zelenina

Staňte se součástí našeho týmu v naší prodejně Albert hypermarket Chodov


NÁPLŇ PRÁCE:
• Doplňování zboží, práce na pokladně, práce v obsluhovaném úseku
• Znalost zboží na svěřeném úseku, kontrola jeho kvality a záručních lhůt
• Práce ve směnném provozu
• Odpovědnost za dodržení stanoveného sortimentu, prezentace a ceny
• Dodržování interních předpisů a zásad bezpečnosti práce
• Dodržování podmínek skladování a hygienických norem
• Odpovědnost za manipulaci se zbožím
• Vykonávání dalších úkolů dle pokynů nadřízeného

POŽADUJEME:
• Vyučení v oboru výhodou
• Zkušenosti s prodejem výhodou
• Aktivní komunikace se zákazníky, příjemné vystupování
• Flexibilitu a samostatnost
• Spolehlivost a zodpovědnost
• Pracovitost
• Trestní bezúhonnost
• Základní znalost práce na PC výhodou

NABÍZÍME:
• Práce v dynamickém a cílevědomém kolektivu
• Zázemí mezinárodní společnosti
• Možnost vzdělání a dalšího profesního růstu
• Příjemné pracovní prostředí
• Dny dovolené navíc, příspěvek na dopravu, stravenky, slevy na nákup zboží v našich prodejnách, zvýhodněný tarif zaměstnaneckého volání, penzijní připojištění, možnost slev na dovolenou s vybranou cestovní kanceláří

Přispějte i Vy k tomu, aby se Ahold stal nejlepší a nejúspěšnější maloobchodní společností na světě.

V případě vašeho zájmu kontaktujte manažerku prodejny, paní Hanu Reinerovou , e-mail: hana.reinerova@ahold.com, tel. 271 000 130

Starbucks: Barista/Shift supervisor/Assistant Manager

Stále se rozšiřující světově známá síť kaváren Starbucks v současné chvíli hledá nové partnery na manažerské a baristické pozice pro naše kavárny v Praze.
Požadujeme:
Jste milovníkem kávy a chcete se o ní dozvědět co možná nejvíce?
Jste komunikativní, přátelský člověk a máte zájem o práci v kavárenském prostředí?
Chcete získat pracovní zkušenosti v rámci perspektivní zavedené společnosti?
Máte zkušenost MINIMÁLNĚ 1 ROK s vedením týmu, tréninkem a náborem nových zaměstnanců na restauraci/kavárně? (pouze pro manažerské pozice)
Máte min. středoškolské vzdělání a komunikativní znalost anglického jazyka? 𠊌htěl byste svou kariéru rozjet v rámci Starbucks? (2/3 našich zaměstnanců interně povyšujeme)

Nabízíme:
Motivující finanční ohodnocení
Kvalitní zaškolení našimi profesionály
Balíček zaměstnaneckých výhod
Možnost profesního růstu

Nástup: možný ihned

Místo pracoviště: Praha

Kontakt: V případě zájmu zašlete Váš životopis na email martina.benesova@amrest.eu. Budu se těšit na Vaše reakce.

Prodejce iSETOS, Apple Premium Reseller

Jste nadšenci do značky Apple? Zajímají Vás nové technologie a moderní technické vychytávky? Baví Vás komunikace s lidmi? Chcete se stát důležitým článkem silné české společnosti? Právě hledáme prodejce na naši prodejnu Apple Premium Reseller v Praze.

Náplň práce:
Aktivní prodej produktů a služeb zákazníkům
Poskytování aktuálních informací o nabídce produktů a služeb
Analýza a řešení požadavků a potřeb zákazníků
Zajištění administrativní činnosti a agendy spojené s prodejem a následným zákaznickým servisem

Požadujeme:
SŠ vzdělání.
Výborné komunikační a řídící schopnosti.
Orientaci na výsledek.
Flexibilitu, iniciativu a samostatnost.
Vysoké pracovní nasazení.
Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem.
Zodpovědnost
Praxe v oblasti prodeje nutná

Nabízíme:
Šanci pracovat s produkty značky s vysokým nárůstem popularity po celém světě.
Zázemí velké a stabilní firmy s dlouhou historií na českém trhu.
Dobu určitou– v případě kladných výsledků prodloužení na dobu neurčitou.
Možnost seberealizace v zajímavé, odpovědné a samostatné práci.
Motivující finanční ohodnocení závislé na prodejních výsledcích.
Příjemné pracovní prostředí.

Jak dát o sobě vědět? Poslat životopis s přiloženou fotografii na email prace@setos.cz

SOUL: Asistent prodeje

Prodejna obuvi Soul rozšiřuje své řady a hledajá posilu do svého týmu na pozice Asistent prodeje.
Pokud jsi fanoušek značek jako je Lacoste, Timberland, UGG, Hunter, CAT a mnoho dalších, máš zkušenosti z oblasti prodeje, vystavování zboží, nebojíš se práce a jsi dynamická, flexibilní osobnost s chutí pracovat, která má ráda komunikaci s lidmi a práci v týmu, jsi to právě Ty, koho hledáme.
Nabízíme práci ve stabilní společnosti s příjemným prostředím. Svým zaměstnancům nabízíme jedinečnou zkušenost, dlouhodobou perspektivu, rozvoj a růst.
V případĕ zájmu o tuto pozici zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail lkomosny@shoebox.cz a do předmětu napište Chodov.

Timberland : asistent/ka prodeje

Pro naši prodejnu Timberland hledáme uchazeče/ky na pozici asistent/ka prodeje s možností nástupu ihned.

Požadujeme:
- příjemné vystupování
- dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost
- samostatnost

Nabízíme:
- práci v moderní a dynamické společnosti
- motivační systém odmĕňování
- zamĕstnanecké benefity

V případĕ zájmu o tuto pozici zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail lkomosny@shoebox.cz a do předmětu napište Timberland - Chodov.

Albert hypermarket Chodov

Hledáme kandidáty pro obsazení těchto pozic na hlavní pracovní poměr .

Ovoce a zelenina - prodavač specialista
Maso, ryby - prodavač specialista
Lahůdky - prodavač specialista

Kontaktujte nás na e-mail: Hana.reinerova@ahold.com nebo tel.: +271 000 130

Nike: pozice prodavač-ka

Malo-obchodní síť Partner Global, vůdce sportovních oděvů a obuvi, hledá kandidáty na pozici prodavač-ka.
Těšíme se na ambiciózní pracovníky, kteří jsou ochotni se s námi podílet na rozvoji a růstu obchodu.

Naše požadavky jsou:
- Zkušenosti v oděvnictví a obuvi malo-obchodu
- Schopnost péče o zákazníky
- Angličtina - slovně na vysoké prodejní úrovni služeb
- Zájem o sport
- Pozitivně - orientovaný a cílený postoj k práci
- Odpovědnost, důvěryhodnost
- Přátelský, profesionální přístup k práci, loajalita, spolehlivost a tvrdá práce
- Dynamický a týmový hráč

Výhody jsou:
- Budoucí plány dopravce
- Jiné jazyky
- Zkušenosti se sportovním oblečením a obuví malo-obchodu
- Aktivní sportovní zkušenosti se systémem, fotbal, basketbal nebo školení

Co nabízíme:
- Energetické pracoviště v mladém optimistickém týmu
- Stálé tréninky včetně prodejny, úvodní školení v prvních dnech zaměstnání
Prosím, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotkou v českém i anglickém jazyce na sportstore.prague@gmail.com.

Odpověď na Vaši žádost bude uvedena do konce února.

Ovocný Světozor: cukráře/ky

Požadujeme:
- vyučení a praxe v oboru je výhodou
- ochotu pracovat v režimu krátký/dlouhý týden
- aktivní přístup k zákazníkovi
- spolehlivost, vysoké pracovní nasazení

Nabízíme:
- práci ve stabilní a stále rozvíjíjející se společnosti s dlouholetou tradicí
- dlouhodobou pracovní jistotu
- motivující mzdové ohodnocení a pravidelná školení.

Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Kontaktní informace:
V případě zájmu volejte: +420 775 664 775
Životopis posílejte na: jolana.voborilova@ovocnysvetozor.cz

McDonald`s

Pro restauraci McDonald´s v přijmeme zaměstnance na hlavní pracovní poměr pro dlouhodobou spolupráci, ale i na částečný úvazek v obchodním centru Chodov.Náplň práce tvoří příprava rychlého občerstvení, práce na pokladně a také úklid restaurace.V případě zájmu nás kontaktujte na e-mailu McDonaldsChodov@seznam.cz.

Společnost Steilmann Praha, spol. s r. o.: Prodejní asistent(ka) Praha

Tato pozice je evidovaná pod značkou: PRODEJNA PRAHA

Společnost Steilmann Praha, spol. s r. o.
hledá prodejní asistent/ku pro prodejny v Praze

Pokud máte pocit, že je to příležitost právě pro Vás, měli byste být :
• znalcem světa módy ( praxe v oboru nebo příslušné vzdělání )
• týmovým hráčem
• člověkem, který ví, že obchod je tu pro zákazníka a nikoliv naopak
• opravdovou osobností, která se dokáže stát reprezentantem našich hodnot

Na oplátku nabízíme :
• práci pro prestižní mezinárodní koncern
• práci v příjemném prostředí
• odpovídající mzdové ohodnocení
• zajímavé zaměstnanecké výhody
• možnost vlastní seberealizace a dalšího profesního růstu

Životopis a motivační dopis zasílejte na adresu info@steilmann.cz pod značkou: PRODEJNA PRAHA

KFC

Restaurace KFC přijme zaměstnance na hlavní pracovní poměr i zkrácený úvazek vhodný pro studenty. Požadujeme orientaci na zákazníka, flexibilitu, spolehlivost. Nabízíme práci v mladém, přátelském kolektivu, platové ohodnocení dle individuálního pracovního výkonu a vstřícnost při plánování směn. V případě zájmu nám zašlete Váš životopis na kfcocchodov@amrest.eu, případně nás kontaktujte na tel.: 724 611 093, nebo nás navštivte přímo na restauraci.