CALVIN KLEIN UNDERWEAR

1 Area

Vítejte v nákupním středisku CALVIN KLEIN UNDERWEAR

Calvin Klein americký módní návrhář, známý jako minimalista se smyslem pro detail založil roku 1968 společnost Calvin Klein, která se specializovala na džínové oděvy. V roce 1982 představil kolekci spodního prádla, které je nejprodávanějším na světě. Calvin Klein je světová lifestylová značka, která je příkladem moderního a sofistikovaného stylu. Oblečení, obuv a doplňky té nejvyšší kvality. Reklamní kampaně jsou vždy provokující a vyjadřující spirit americké lehkosti a smyslnosti.

V kolekci jaro/léto 2016 vůbec poprvé každá z linií značky Calvin Klein - Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans a Calvin Klein underwear jsou prezentovány v kampani společně a představují provokativní směs talentů.

Avantgardní fotograf a filmař Tyrone Lebon je tvůrcem jarní kolekce 2016 Calvin Klein. Reklamní kampaň představuje rozmanité obsazení od světových superhvězd, herců, rapperů, umělců a modelů až po streetové talenty. Patří sem megastar jako Justin Bieber, modelka a mediální hvězda Kendall Jenner, hip hopová star Kendrick Lamar, britská zpěvačka, skladatelka, producentka a tanečnice FKA twigs, hip hopový zpěvák Fetty Wap, dánská herečka Klara Kristin, hip hopový zpěvák Joey Bada$$, australská modelka, herečka a zpěvačka Abbey Lee Kershaw, britská modelka a aktivistka Adwoa Aboah, holandská modelka a umělkyně Saskia de Brauw, zpěvačka Destiny Frasqueri a korejský model a nadcházející hudební umělec Sung Jin Park a další.

" I _______ in #mycalvins" je zahrnuto jako text na reklamních vizuálech a obsahuje pokaždé jiné sloveso. Má vyjadřovat jak každý žije svůj život v Calvin oblečení. Tato kampaň reprezentuje jak se kultura vyvíjí velice rychle. Máme zde pohromadě pestrou směs provokatérů v unikátním kolektivu. Millennials nebo-li internetová generace odmítá značky pokud jde o jejich vlastní identitu, chtějí produkty, které jsou personalizované a individuální, čehož dosahujeme tím, že se Calvin Klein vyvíjí a etabluje jako životní styl.

Kampaň je opět doprovázena hashtagem #mycalvins