DIESEL

777 018 332

1

Vítejte v nákupním středisku DIESEL

Firma Diesel, která tento rok slaví třicet let od svého vzniku, je inovační mezinárodní společnost. Produkující vysoko-kvalitní džínovou módu a doplňky. Diesel se prodává ve více jak 80 zemích světa, má 10000 prodejních místa 50 vlastních butiků.

Když Renzo Rosso v roce 1978 firmu Diesel zakládal, chtěl, aby byla výjimečná a jedinečná. Proto se obklopil lidmi jako on sám – takovými, kteří se nechtěli podřídit módnímu průmyslu.
Chtěl dynamickou linii oděvů pro ty, kteří chtějí vyjádřit svou vlastní cestu.

Proto mají i designéři při navrhování kolekcí Diesel volnou ruku a nemusí se řídit žádnými pravidly.

Firma Diesel vidí svět jako jednoduchý prostor bez hranic a velkých kulturních rozdílů. A přesně to odrážejí i designéři – tvoří nepředvídatelnou a energickou módu. Tyto nekonvekční metody byly prezentovány jako ukázkový profesní management.

Hlavními mezníky společnosti jsou rok 1978 (vytvoření obchodní značky Diesel), 1985 (Renzo Rosso získává nad firmou plnou moc), 1991 (začátek mezinárodní marketingové strategie) a rok 1996 (otevření prvního vlajkového butiku na Lexington Avenue v New Yorku), 2000 (zisk Staff International, vlastníka značek jako například Dsquared či Vivienne Westwood Red Label). Rosso od začátku věřil v strategii jediného slova v jediném jazyce a začal budovat distribuční síť přes 5 kontinentů.

Výroba džínů je pořád soustředěna pouze v Itálii. Vedení firmy Diesel sídlí v nově vybudovaném komplexu nazvaný „Dieselwood“ ve Vincenze,  na severovýchodě země. Řízením je pověřeno 12 pracovníků z Evropy, Asie i Ameriky. Diesel zaměstnává přibližně 3300 lidí a má roční obrat 1,85 biliónu dolarů.

Dnes pod logem Diesel vystupují i hotel Art deco Pelican v Miami, farmy na olivový olej a víno v Maristockých horách a Diesel Denim Gallery nabízející „art jeans“ – džíny vyráběné jako umělecká díla, jediná svého druhu.

Nová kolekce džínů Diesel se objevuje se sloganem „Because we care“ a „Be stupid“.Kromě stylových džínů totiž upoutá i reklamním videem, které má zabezpečit vaši bezpečnost při nákupu nových vychytávek. Radí například nedotýkat se vystaveného zboží bez dobrého pojištění.

Kolekce je totiž nebezpečně nabitá energií a stylem a je určena pro ty, kteří se nebojí ukázat svůj vlastní směr.

Nahoru